Τρίτη, 17 Νοεμβρίου 2009

Nicolas Cage: “είμαι άφραγκος”. Πως τα κατάφερες ρε μεγάλε?


Κέρδιζε 20 εκατομμύρια δολάρια για μία ταινία του. Και όμως, ο Nikolas Cage
δηλώνει άφραγκος, καταχρεωμένος και αξαπατημένος από τον μάνατζέρ του Samuel J. Levin.

Στην αγωγή που κατέθεσε εναντίον του, ο Cage τον κατηγορεί ότι τον οδήγησε στην οικονομική καταστροφή δίνοντάς του πολύ κακές συμβουλές και κακοδιαχειρζόμενος την περιουσία του από το 2001 μέχρι το 2008, ενώ εκείνος έβγαζε εκατομμύρια από τις προμήθειες και ζητά σαν αποζημίωση τουλάχιστον 20 εκατομμύρια δολάρια.

Ηδη από όσα έχουν γίνει γνωστά, ο ηθοποιός χρωστάει μόνο στην εφορία 6 εκατομμύρια δολάρια, ενώ προχωρά στη πώληση σημαντικών περιουσιακών του στοιχείων όπως σπίτια στη Καλιφόρνια, το Λας Βέγκας και τη Νέα Ορλεάνη.

Αναλυτικό ρεπορτάζ στο CNN .

Πηγή: www.ministryofmen.gr

Σχόλιο blogger: Δεν πειράζει ρε nicolas,ελα στην ελλάδα παλικάρι μου να ανακάμψεις! Εδώ τα λεφτά υπάρχουν...

Απόψεις: Όταν η ανικανότητα βλάπτει την δημόσια υγεία.

Την κυρία Κατερίνα Μπατζελή ομολογώ ότι δεν την γνώριζα. Την έμαθα -όπως όλοι όσοι δεν μετέχουμε στις κομματικές διεργασίες του ΠαΣοΚ- όταν από τηλεοράσεως την είδα να κουνά απειλητικά το δάχτυλο στους εργαζόμενους του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, λέγοντάς τους ότι όποιος δεν κάνει καλά τη δουλειά του θα δει την πόρτα εξόδου του Υπουργείου.

Επειδή η γλώσσα του σώματος της και ο τόνος των λεγόμενων της έχει απαγορευτεί δια ροπάλου στους μάνατζερ του ιδιωτικού τομέα εδώ και τρεις δεκαετίες, την θεώρησα ως τον πρώτο αδύναμο κρίκο του ΠαΣοΚ. Στοιχημάτισα μάλιστα με φίλο μου ότι θα είναι από τους συχνούς πονοκεφάλους του κ. Χάρη Παμπούκη.

Και πραγματικά δεν έπεσα έξω. Μέσα σε ένα μήνα η Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης έκανε 6 τηλεοπτικές εμφανίσεις(!) όταν άλλοι Υπουργοί με πολύ πιο βαρύ πολιτικό ανάστημα (Βενιζέλος, Ρέππας) δεν έχουν κάνει ούτε μια τηλεοπτική εμφάνιση και έχουν επικεντρωθεί στην εργασία τους στα υπουργεία.

Η κυρία Μπατζελή καθαρά κομματική κρατικοδίαιτη τεχνοκράτης με αυστηρό βλέμμα και κοφτό λόγο, χαρακτηρίζεται «σκληρό κομματικό καρύδι» από φίλους και αντίπαλους.
Με το που ανέλαβε το υπουργείο φρόντισε να «βολέψει» την οικογένεια της. Με την υπ’ αριθμ. 332977/26.10.2009 κοινή απόφαση των Υπουργών Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης (Λοβέρδος) και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων ( Μπατζελή) αποσπάται ο (ξάδερφος) υπάλληλος Μπατζελής Δημήτριος του Αγησιλάου του κλάδου ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων, από το ΙΚΑ Λαμίας, στο …..Πολιτικό Γραφείο της Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κατερίνας Μπατζελή σε προσωρινή ομοιόβαθμη θέση που ....συνίσταται... με την απόφαση αυτή.



Συγχρόνως κάποιο πουλάκι μου μεταφέρει ότι ενδιαφερόταν σφόδρα για την τοποθέτηση του αδερφού της κ.Δημήτρη Μπατζελή στην θέση του νέου ειδικού γραμματέα του ΥΠΕΕ πρώην ΣΔΟΕ ( θέση που κατείχε και την περίοδο 2001-2004, χαρακτηριζόμενος ως ο άνθρωπος που ...καθάριζε με συνοπτικές διαδικασίες. Τα ΜΜΕ αποσιωπούν το γεγονός. Γιατί άραγε ;).

Με όλα αυτά ( δηλ. τρέξιμο για εμφανίσεις στα κανάλια και για ...βόλεμα της οικογένειας) είναι λογικό η Υπουργός κ.Μπατζελή να παραμελεί τα καθήκοντα της όπως αυτά ορίζονται από τις σχετικές διατάξεις. Σε σημείο μάλιστα που ...έγινε επικίνδυνη για την δημόσια υγεία.

Έτσι λοιπόν επί ένα μήνα τρώγαμε αχλάδια που είχαν εισαχθεί από τη Τουρκία καταπίνοντας τον θάνατο. Πρόκειται για την υπόθεση των Τούρκικων αχλαδιών στα οποία βρέθηκε σε υψηλές ποσότητες το πολύ επικίνδυνο για την ανθρώπινη υγεία φυτοφάρμακο αμιτράζ.
Η δραστική ουσία Αμιτράζη έχει τεθεί εκτός νόμου από την ΕΕ το 2008 καθώς πέραν των όσων μακροχρόνιων συνεπειών της, μπορεί να βλάψει την υγεία των παιδιών, προκαλεί πτώση στην αρτηριακή πίεση και κούραση, αλλά και ενδεχόμενο θάνατο σε ευπαθή πληθυσμό.

Το γεγονός με τα επικίνδυνα Τούρκικα αχλάδια ήταν γνωστό στην ΕΕ από 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ (εδώ) και η Υπουργός κ. Μπατζελή γύρναγε τα κανάλια φροντίζοντας την προσωπική της προβολή.
Όταν κάποια στιγμή ( στις 12 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ) επιτέλους...«ξύπνησε» ήταν ήδη πολύ αργά.

Δεσμεύτηκαν 8 τόνοι των επικίνδυνων αχλαδιών , αλλά 11 τόνοι είχαν ήδη διατεθεί στη αγορά . Η Αμιτράζη κάνει ήδη την «δουλειά της» σε κάποιες χιλιάδες συμπατριώτες μας.

Στο οποιοδήποτε δυτικό κράτος θα είχε ήδη επέμβει ο εισαγγελέας αφού είναι φανερό ότι κάποιοι δεν έκαναν καλά την δουλειά τους και έπαιξαν επικίνδυνα παιχνίδια με την δημόσια υγεία.

Στο οποιοδήποτε δυτικό κράτος ο Πρωθυπουργός θα είχε ζητήσει ήδη την παραίτηση της νέας Υπουργού. Εδώ....;

Πηγή: www.politis-gr.blogspot.com 

Σχόλιο blogger: Συμπέρασμα1: Ένα αχλάδι την ημέρα τον γιατρο τον κάνει περα! Συμπέρασμα2: H ανοιχτή διακυβέρνηση συνεχίζεται!

«Βολές» Βγενόπουλου κατά Σηφουνάκη και ΥΠΑ




NEO γύρο «αναταράξεων» στην εγχώρια αγορά αερομεταφορών προκαλούν οι εξελίξεις για την κάλυψη των 24 άγονων γραμμών κατά τη μεταβατική περίοδο τεσσάρων μηνών, με τον επικεφαλής της Olympic Air, Ανδρέα Βγενόπουλο, να προχωρεί στην κατά μέτωπο επίθεση προς την κυβέρνηση, την Aegean Airlines να εκφράζει εξίσου δυσαρέσκεια για τον αποκλεισμό της με μια ήπια ανακοίνωση, την αρμόδια Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) να δημοσιοποιεί, εκ των υστέρων, τους σαφείς λόγους για τους οποίους απέκλεισε τις δύο μεγάλες εταιρίες και την πολιτική ηγεσία του Yπουργείου Υποδομών να αντιδρά άμεσα τονίζοντας «το σύννομο όλων των διαδικασιών».



Aγονες γραμμές

Δριμεία κριτική κατά του υφυπουργού Υποδομών Νίκου Σηφουνάκη και της ΥΠΑ εξαπέλυσε χθες ο Ανδρέας Βγενόπουλος. Ξεκαθαρίζοντας από την αρχή ότι στο στόχαστρό του είναι ο υφυπουργός Υποδομών, τον κατηγόρησε για «σκανδαλώδη ανεπάρκεια», τονίζοντας ότι επειδή έχει διατελέσει επί 5 χρόνια αρμόδιος για τις μεταφορές «είχε την ευκαιρία να καθορίσει συγκεκριμένη πολιτική στον τομέα των αερομεταφορών και δεν το έκανε. Είναι ο μοναδικός υπεύθυνος».

Επίσης υπογράμμισε ότι η ΥΠΑ αποφάσισε παράλογα να παραχωρήσει την εκτέλεση των 15 από τα 24 δρομολόγια στην Athens Airways και τη Sky Express έναντι επιδότησης 2,2 εκατ. ευρώ, τη στιγμή που η Olympic Air ζητούσε μηδενική επιδότηση. Oπως εξήγησε, η εταιρία του κατέθεσε προσφορά με την οποία ζητούσε μηδενική επιδότηση για 16 δρομολόγια, ενώ για τα υπόλοιπα 8 η επιδότηση ήταν στο ύψος του κόστους.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΥΠΑ, το ποσό που διεκδίκησε η Olympic Air για τα 8 δρομολόγια ανέρχεται σε περίπου 6 εκατ. ευρώ, ποσό αυξημένο κατά 1,1 σε σύγκριση με το καταβληθέν αντιστάθμισμα στις Ο.Α. το αντίστοιχο διάστημα το 2008.

Ωστόσο, βασικός λόγος του αποκλεισμού της Olympic Air υπήρξε το γεγονός ότι η εταιρία είχε καταθέσει συνδυασμένες προσφορές με προϋπόθεση να εκτελέσει το σύνολο των δρομολογίων.

Στο πλαίσιο αυτό, ο επικεφαλής της Olympic Air τόνισε ότι προκειμένου η εταιρία να καλύψει την εξυπηρέτηση των άγονων γραμμών είχε προχωρήσει στην πρόσληψη 850 υπαλλήλων, κυρίως από την παλαιά Ολυμπιακή, για τους οποίους, έτσι όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα, το μέλλον προβλέπεται αβέβαιο.

«Τα όριά μας έχουν εξαντληθεί», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Βγενόπουλος σχετικά με την επιχειρηματικότητα και την εταιρική κοινωνική ευθύνη που επέδειξε ο όμιλος της MIG στο ζήτημα των άγονων γραμμών. «Ωστόσο δεν μπορούμε να ξεπεράσουμε την ανεπάρκεια του κράτους και δεν σκοπεύουμε να προσφύγουμε στη δικαιοσύνη».



Συμμετοχή Δημοσίου στην Olympic Air



Στο ενδεχόμενο συμμετοχής του Δημοσίου στην Olympic Air, ο κ. Βγενόπουλος στάθηκε στις συνομιλίες που είχε με τον πρωθυπουργό, Γ. Παπανδρέου, όταν ήταν ακόμη στην αντιπολίτευση, όπου είχε προκύψει κοινός τόπος αναφορικά με τη μειοψηφική συμμετοχή του Δημοσίου. Αναφερόμενος σε δηλώσεις του κ. Σηφουνάκη με τις οποίες ουσιαστικά διέψευσε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, ο κ. Βγενόπουλος τόνισε ότι «δεν πρόκειται να ζητήσω χρήματα για τη συμμετοχή του Δημοσίου στην Ολυμπιακή». Από τη πλευρά του ο υπουργός Υποδομών Δ. Ρέππας, ερωτηθείς, σημείωσε ότι «το εν λόγω ζήτημα είναι ανοιχτό, αλλά δεν αποτελεί άμεση προτεραιότητα».



Ο διαγωνισμος για το handling



Σχετικά με τον διαγωνισμό για την επίγεια εξυπηρέτηση στα 34 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας, ο οποίος αναμένεται να προκηρυχθεί άμεσα, ο κ. Βγενόπουλος προειδοποίησε για τους όρους που θα προταθούν, λέγοντας ότι η προηγούμενη κυβέρνηση είχε σκοπό να βγάλει όλα τα αεροδρόμια σε μία δέσμη, δηλαδή ένα handler ανά αεροδρόμιο. Αναφερόμενος στα σενάρια περί πρόθεσης της κυβέρνησης να βγει το κάθε αεροδρόμιο ξεχωριστά, ο κ. Βγενόπουλος υπενθύμισε ότι η Olympic Handling έχει την υποχρέωση να συμμετάσχει σε όλους τους διαγωνισμούς και σε αυτό το ενδεχόμενο ζήτησε να αναιρεθεί η υποχρέωση αυτή, για να μην καταλήξει η εταιρία του να εκτελεί όλα τα ζημιογόνα. Η απάντηση της ηγεσίας του υπουργείου ήταν λακωνική: «Oλες οι διαδικασίες θα προχωρήσουν βάσει του κανονισμού»

Πηγή: www.express.gr

Δοκιμάζουμε την υβριδική Mercedes S-Class



ΟΚ. Οι Γερμανοί δεν ανακάλυψαν και την πυρίτιδα με το υβριδικό σύστημα που τοποθέτησαν στη ναυαρχίδα τους. Πρόκειται για ένα σύστημα που έχουμε δει και στα γνώριμα Ιαπωνικά μοντέλα, με τη διαφορά ότι οι Γερμανοί κατάφεραν να περιορίσουν αρκετά τους όγκους του και κατά προέκταση το βάρος του συστήματος. Η όλη ενέργεια που ανακτάτε από τη λειτουργία του κινητήρα και από τη διαδικασία φρεναρίσματος, αποθηκεύεται σε μία σχετικά μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται κάτω από το μεγάλο καπό του αυτοκινήτου. Ο βενζινοκινητήρας της S400 Hybrid είναι ο γνώριμος V6 των 3,5lt απόδοσης 279 ίππων. Αυτός συνεργάζεται αρμονικά και πολύ διακριτικά μ’ έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 20PS. Συνδυαστικά οι δύο κινητήρες δίνουν μία απόδοση 299 ίππων στην S-Class.
Μην περιμένετε τρελές εξάρσεις επιτάχυνσης στη βύθιση του γκαζιού και τρομακτικής δύναμης προσπεράσεις. Ουσιαστικά οι Γερμανοί εξόπλισαν τον 3,5lt κινητήρα τους με ένα ηλεκτρικό… βοηθό, ο οποίος αναλαμβάνει να ξεκουράσει τον V6 όταν η S-Class κινείται μέχρι τα 20km/h και όταν θελήσει ο οδηγός της πλήρη επιτάχυνση. Ουσιαστικά στο δρόμο είναι σα να έχεις μεγαλύτερο κινητήρα (κυρίως στις επιταχύνσεις) με την κατανάλωση ενός κινητήρα 3,5 lt. Η κατανάλωση πάντως που δίνουν οι Γερμανοί είναι στα 7,8 lt. Εμείς στη διαδρομή που κάναμε, η οποία δεν είχε κομμάτι μέσα στην πόλη, καταγράψαμε την πολύ ικανοποιητική -για το ποιον και το βάρος του αυτοκινήτου (σχεδόν 2 τόμοι)- κατανάλωση των 8,4 lt/100km.

Στο δρόμο…
Mε το κλειδί υβριδικής S-Class στο χέρι ξεκινήσαμε να περιεργαζόμαστε το εσωτερικό της. Καμία αλλαγή, παρά μόνο κάποιοι νέοι χρωματικοί συνδυασμοί. Λες και μπήκανε στο προηγούμενης γενιάς μοντέλο. Αλλά να σας πω κάτι; Γιατί να αλλάξουν το εσωτερικό οι Γερμανοί; Το αυτοκίνητο βρίθει άνεσης, λειτουργικότητας αλλά και τεχνολογικών γκάτζετς. Στο ταμπλό απουσιάζουν τα κουμπιά χειρισμού των συστημάτων, ενώ κυριαρχεί η μεγάλη οθόνη που είναι ενσωματωμένη σε ένα ενιαίο σύνολο με τα υπόλοιπα όργανα. Από εκεί ο οδηγός χειρίζεται όλες τις λειτουργίες των υποσυστημάτων του αυτοκινήτου (κλιματισμός, ηχοσύστημα, navigation κτλ.). Ένα σύστημα που λόγο των πάμπολλων λειτουργιών του, σίγουρα θέλει την ανάλογη εξοικείωση για να γίνει οικείο στον χρήστη του.

Επί το πρακτέου, η Κυρία είναι άψογη! Τουλάχιστον στους υπέροχους Γερμανικούς δρόμους αλλά και στις σωστής κλίσης στροφές των επαρχιακών δρόμων που κινηθήκαμε. Δυσκολευτήκαμε να βρούμε ατέλεια στους δρόμους των Γερμανών (μια λακκούβα βρε αδελφέ) για να γευτούμε την αερανάρτηση της. Η S-Class κινείται ωσάν Αριστοκράτισσα στο δρόμο. «Καταπίνει» τα χιλιόμετρα κινούμενη με άριστη κύλιση, περίσσια άνεση, και απόλυτη ηχομόνωση του εσωτερικού. Δηλαδή η χαρά του μεταφερόμενου VIP, και του ταξιδευτή. Το αυτόματο κιβώτιο των επτά σχέσεων στην θέση «D» αναλαμβάνει τις εναλλαγές, ενώ όταν θελήσει ο οδηγός να έχει τον έλεγχο στα χέρια του, υπάρχουν και τα ανάλογα paddles πίσω από το τιμόνι. Η συνεργασία του κινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα γίνεται με διακριτικό τρόπο και ο οδηγός την καταλαβαίνει μόνο όταν θελήσει να παρακολουθήσει την λειτουργία από την οθόνη. Όταν πατήσαμε βαθιά το γκάζι οι δύο κινητήρες μπήκαν σε full λειτουργία θέτοντας και τους 299 ίππους στη διάθεσή μας, με την κατανάλωση εκείνη την στιγμή να φλερτάρει τα 25lt/100km.

Σημειώστε πως το νέο μοντέλο θα διατίθεται και με τους υπόλοιπους κινητήρες (και σε 4κίνητες εκδόσεις, εκτός της υβριδικής) που απαρτίζεται από επτά εκδόσεις. Σε ότι αφορά τους βενζινοκινητήρες υπάρχουν πέντε επιλογές, η μικρότερη S350 (3.5 V6 με 272 PS), η S500 (5.5 V8 με 388 PS) και η ισχυρότερη υπερτροφοδοτούμενη S600 (με τα διπλά turbo, 5.5 V12 και 517 PS).

Εν κατακλείδι…
Η Mercedes έκανε μία πολύ καλή εμπορική-μαρκετινίστικη κίνηση, η οποία βέβαια δεν υστερεί σε ουσία, που δεν είναι άλλη από το να καταστήσει την ναυαρχίδα της πιο φιλική στο περιβάλλον, τουλάχιστον κατά τη χρήση της. Παράλληλα καταφέρνει με την συγκεκριμένη έκδοση να εκμεταλλευτεί τα οφέλη που έχουν δώσει κάποιες κυβερνήσεις, για τη χρήση υβριδικών, όπως για παράδειγμα στη χώρα μας, όπου δεν επιβαρύνεται με τέλος ταξινόμησης, οπότε η S-Class είναι σαφώς πιο προσιτή. Για του λόγου το αληθές το νέο υβριδικό μοντέλο που ήδη βρίσκεται στη χώρα μας πωλείται από 88.400 ευρώ.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 3.498 cc
Ισχύς (PS/rpm): 299/6.000
Ροπή (kgm/rpm): 35,6/2.500-5.000
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 5.096/1.871/1.479 χιλιοστά
Βάρος: 1.955 kg 
Χώρος αποσκευών: 560 λίτρα
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 7 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 250 km/h
 Επιτάχυνση 0-100 km:7,2 sec 
Κατανάλωση (lt/100 km)
Μέση: 7,9
Εκπομπές CO2: 186 g/km
ΤΙΜΗ: Από 88.400 ευρώ



Πηγή: www.protothema.gr
   

Σεισμός 3,9 Ρίχτερ στο Αίγιο.



Σεισμική δόνηση μεγέθους 3,9 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ έγινε στις 20:30 στον Κορινθιακό κόλπο.

Ο σεισμός είχε επίκεντρο 14 χιλιόμετρα βορειοδυτικά του Αιγίου, ενώ το εστιακό του βάθος ήταν 5 χιλιόμετρα.

Η δόνηση έγινε αισθητή σε αρκετές περιοχές του Κορινθιακού.

Πηγή: www.zougla.gr

«Ρεκόρ πείνας» στις ΗΠΑ



Σχεδόν το 15% των αμερικανικών νοικοκυριών, δηλαδή 17 εκατ. οικογένειες -κατά τρία εκατ. περισσότερες από το περασμένο έτος-με δυσκολία γέμισαν τα πιάτα τους σε μία δεδομένη στιγμή μέσα στο 2008, τονίζεται σε κυβερνητική έκθεση που δημοσιεύθηκε χθες.

Πρόκειται για αριθμό ρεκόρ από το 1995, οπότε το υπουργείο Γεωργίας ξεκίνησε να καταγράφει την «διατροφική αβεβαιότητα», όπερ σημαίνει την αδυναμία των νοικοκυριών να εξασφαλίσουν καθ’ όλον το έτος σε όλα τα μέλη του μία επαρκή διατροφή ώστε να διάγουν μία υγιή ζωή.

Το γεγονός αυτό συμπίπτει χρονικά με την αύξηση της δεινότερης ύφεσης που έχουν γνωρίσει οι ΗΠΑ από τη δεκαετία του ’30 και την απώλεια εκατ. θέσεων εργασίας.

Ο πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα χαρακτήρισε «ανησυχητική» την έκθεση, μολονότι η τάση αυτή ήταν προβλέψιμη, δεδομένης της σημαντικής αύξησης στη ζήτηση διατροφικής βοήθειας σε ομοσπονδιακό επίπεδο.

«Εκείνο που είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό είναι πως σε περισσότερες από 500.000 οικογένειες ένα παιδί βίωσε την πείνα για περισσότερες φορές μέσα στη χρονιά. Η ανάπτυξη των παιδιών μας, οι ικανότητες τους για μάθηση και για να αναπτύξουν όλες τους τις δυνατότητες, και μέσα από αυτά η ίδια η ανταγωνιστικότητα της χώρας μας, εξαρτώνται από τα κανονικά και υγιή γεύματα», τονίζει ο πρόεδρος στο σχετικό ανακοινωθέν του.

Σύμφωνα με την έκθεση του υπουργείου Γεωργίας για το 2008, το 14,6% των νοικοκυριών σε κάποια δεδομένη στιγμή είχαν δυσκολίες να έχουν επαρκή φαγητό για να καταναλώσουν όλα τα μέλη τους, λόγω έλλειψης χρημάτων και αποθεμάτων.

Πρόκειται για μία σημαντική αύξηση εν σχέσει προς το 2007, όταν 13 εκατ. οικογένειες (11,1%) βρέθηκαν στην ίδια κατάσταση.

Πηγή: www.enet.gr

Παλαιότερες Αναρτήσεις

prev next

































.

Blog Archive