Τρίτη, 3 Νοεμβρίου 2009

Ήρθε το νέο Nissan GT-R


Ήρθε και στην ελληνική αγορά το νέο Nissan GT-R με καινούργιο κινητήρα V6 στα 3,8 λίτρα με δύο Turbo, απόδοσης 480 ίππων και μέγιστης ροπής 588 Nm. Πρόκειται για ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων, του οποίου η εμφάνιση σε ξεγελά, καθώς θυμίζει ένα κοινό κουπέ αυτοκίνητο με καμπίνα τεσσάρων θέσεων. Ωστόσο, ο ισχυρός κινητήρας του GT-R, σε συνδυασμό με το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης που διαθέτει και με το ημιαυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, προσδίδει στο νέο μοντέλο της Nissan επιδόσεις από supercar (0-100 χλμ./ώρα σε 3,8" και τελική ταχύτητα 310 χλμ./ώρα). Οι τιμές διάθεσης ξεκινούν από τα 99.760 ευρώ και φθάνουν μέχρι τα 105.830, με τον χρόνο διάθεσης να προσδιορίζεται περίπου στους έξι μήνες.

Πηγή: www.mensonly.gr

ΔΗΜΟΣΙΟ Αυξήσεις-ψίχουλα στους 450.000 υπαλλήλους.



Μεταξύ 1,5% και 2% θα διαμορφωθούν οι αυξήσεις στους βασικούς μισθούς των 450.000 δημοσίων υπαλλήλων σύμφωνα με τα “σενάρια” εισοδηματικής πολιτικής, που επεξεργάζεται το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους.

Η εισοδηματική πολιτική του 2010 θα είναι περιοριστική καθώς θα υπηρετεί το στόχο για δραστική μείωση του δημοσιονομικού ελλείμματος. Τον ίδιο στόχο υπηρετεί και η απόφαση της κυβέρνησης να επιβάλει έκτακτη εισφορά στα κέρδη των πιο μεγάλων και πιο κερδοφόρων επιχειρήσεων, η οποία ανακοινώθηκε χθες επισήμως από τον υπουργό Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου στους εκπροσώπους των βιομηχάνων. Τα έσοδα από την επιβολή της εισφοράς θα χρησιμοποιηθούν εν μέρει για να “μπαλώσουν” ένα πολύ μικρό τμήμα της “μαύρης τρύπας” του φετινού ελλείμματος, αλλά και για να καλύψουν τη δαπάνη καταβολής του εκτάκτου επιδόματος αλληλεγγύης.

Την καταβολή των αυξήσεων 1,5% - 2% στους βασικούς μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων προανήγγειλε -εμμέσως πλην σαφώς- χθες στο προεδρείο της ΑΔΕΔΥ ο υπουργός Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου, κάνοντας λόγο για αυξήσεις συνολικού ποσοστού 4% μαζί με τις “ωριμάνσεις” των αποδοχών.

Οι ακαθάριστες αυξήσεις αποδοχών που θα προκύψουν για τους δημοσίους υπαλλήλους θα κυμαίνονται μεταξύ 11 και 33 ευρώ το μήνα ή μεταξύ 0,34 έως 1 ευρώ την ημέρα!

ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ

Την πρόθεση της κυβέρνησης να προχωρήσει στην επιβολή έκτακτης εισφοράς στα κέρδη των μεγάλων επιχειρήσεων της χώρας με την υψηλότερη κερδοφορία την αποκάλυψε ο υπουργός Οικονομικών στους εκπροσώπους των μεγάλων επιχειρήσεων και βιομηχανιών της χώρας, κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανίας (ΣΕΒ).

Η κυβέρνηση θα ανακοινώσει σήμερα ή το αργότερο μέχρι την Παρασκευή τα μέτρα για την επιβολή της έκτακτης εισφοράς και την καταβολή του επιδόματος αλληλεγγύης, με όλες τους τις λεπτομέρειες. Λίγες μέρες μετά την κατάθεση του κρατικού προϋπολογισμού στη Βουλή, δηλαδή εντός των προσεχών εβδομάδων, η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών θα ανακοινώσει επισήμως και τις τελικές αποφάσεις της για την εισοδηματική πολιτική του 2010.

Σύμφωνα με πληροφορίες, προερχόμενες από το υπουργείο Οικονομικών:
1. Η έκτακτη εισφορά θα επιβληθεί σε επιχειρήσεις που δήλωσαν για το 2008 κέρδη πάνω από ένα όριο.
2. Το έκτακτο επίδομα αλληλεγγύης θα χορηγηθεί σε ευπαθείς οικονομικά ομάδες του πληθυσμού, στις οποίες περιλαμβάνονται χαμηλοσυνταξιούχοι, άνεργοι, διαζευγμένοι γονείς και πολύτεκνοι με πολύ χαμηλό ετήσιο εισόδημα. Η πρώτη δόση θα ξεκινά από 250 ευρώ και θα μπορεί να φθάνει μέχρι τα 650 ευρώ ανάλογα με τον αριθμό των προστατευόμενων μελών της οικογένειας του δικαιούχου. Θα χορηγηθεί στους δικαιούχους πριν από τα Χριστούγεννα.

ΤΙ ΖΗΤΗΣΑΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
Κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνάντησης με τον κ. Παπακωνσταντίνου, οι εκπρόσωποι των δημοσίων υπαλλήλων ζήτησαν να ανταποκρίνεται η εισοδηματική πολιτική στο πραγματικό κόστος ζωής, δηλαδή οι αυξήσεις που θα χορηγηθούν να μην καλύπτουν μόνο τον πληθωρισμό. Έθεσαν επίσης επιτακτικά το αίτημα να προχωρήσει, επιτέλους, η θεσμοθέτηση ενός νέου ενιαίου μισθολογίου, στο οποίο θα ενσωματωθούν όλα τα επιδόματα, ενώ χαρακτήρισαν απαράδεκτες τις μεθοδεύσεις για την εξίσωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης ανδρών και γυναικών στο δημόσιο. Για το μείζον αυτό θέμα οι συνδικαλιστές ανέφεραν σε δηλώσεις τους ότι ο υπουργός δεν πήρε συγκεκριμένη θέση ενώ, όπως χαρακτηριστικά είπε η κ. Δέσποινα Σπανού, υπεύθυνη ισότητας της ΑΔΕΔΥ, “διαβλέπουμε πρόθεση να υλοποιηθεί η εξίσωση”. Οι συνδικαλιστές επισήμαναν επίσης την ανάγκη άμεσης επίλυσης των προβλημάτων ρευστότητας στον Οργανισμό Περίθαλψης Ασφαλισμένων Δημοσίου (ΟΠΑΔ) και του Ταμείου Πρόνοιας. Όπως ανέφεραν, στο Ταμείο Πρόνοιας εκκρεμούν 16.000 αιτήσεις για χορήγηση εφάπαξ, για την ικανοποίηση των οποίων απαιτούνται 650 εκατ. ευρώ, το χρονοδιάγραμμα καταβολής του “εφάπαξ” είναι 16 μήνες, η δε σωρευμένη ζημιά του Ταμείου ανέρχεται στο 1,3 δισ. ευρώ. Όσον αναφορά στον ΟΠΑΔ, το “άνοιγμά του” -όπως διευκρίνισαν- “ανέρχεται στα 950 εκατ. και κάθε χρόνο παράγει επιπλέον άνοιγμα της τάξης των 300 εκατ. ευρώ”!


Στη… γύρα για “δανεικά” έως 5 δισ. ευρώ βγαίνει το δημόσιο

Νέα “δανεικά” έως και 5 δισ. ευρώ αναζητεί το ελληνικό δημόσιο προκειμένου να καλύψει τις πιεστικές δημοσιονομικές ανάγκες, οι οποίες… παραδοσιακά στην Ελλάδα “φουντώνουν” το τελευταίο δίμηνο του έτους.
Η νέα δημοπρασία, απ’ την οποία το δημόσιο θα αντλήσει έως και 5 δισ. ευρώ, αφορά 15ετή ομόλογα, λήξης 20 Μαρτίου 2026.
Το βιβλίο προσφορών έχει ήδη ανοίξει και η διαδικασία ολοκληρώνεται σήμερα.
Στο βιβλίο προσφορών έχει ήδη εγγραφεί προσφορά από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο 1,5 δισ. ευρώ.
Στις εκδόσεις, όπως η προαναφερόμενη, το ποσό που συνήθως αντλείται κυμαίνεται στα 3 - 5 δισ. ευρώ, χωρίς να αποκλείεται και μικρή υπέρβασή του.
Το τελικό ποσό που θα αντληθεί θα εξαρτηθεί από το ενδιαφέρον της αγοράς, στην τελευταία έκδοση 10ετούς ομολόγου οι προσφορές έφτασαν τα 22 δισ. και αντλήθηκαν τελικά 8 δισ. ευρώ.
Μέχρι σήμερα το δημόσιο έχει δανειστεί 57 δισ. ευρώ έναντι 43 δισ. ευρώ, που ήταν ο αρχικός στόχος.
Ανάδοχοι της έκδοσης είναι η Credit Suisse, η Deutsche Bank, η SGCIB, η HSBC και η Εθνική Τράπεζα.
Σύμφωνα πάντως με τη Morgan Stanley, τα ελληνικά ομόλογα σε σχέση με τα ιρλανδικά ενέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο.
Όπως ανέφερε το Dow Jones Newswires, η Morgan Stanley σημειώνει πως η Ελλάδα έχει περισσότερο αρνητικές προοπτικές από την Ιρλανδία, λόγω της δημογραφικής κατάστασης.
“Η αγορά τιμολογεί ίδια επίπεδα κινδύνου για την Ιρλανδία και την Ελλάδα όσον αφορά την καμπύλη απόδοσης των ομολόγων. Πιστεύουμε πως το προφίλ αυτών των κινδύνων είναι διαφορετικό για κάθε χώρα και για αυτό η καμπύλη ομολόγων της Ελλάδας πρέπει να έχει μεγαλύτερη κλίση από αυτή της Ιρλανδίας. Πιστεύουμε πως αυτό ισχύει για τα συμβόλαια αντιστάθμισης πιστωτικού κινδύνου και τις χρηματαγορές”, αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Πηγή: www.makthes.gr

Eξαπάτηση 730.000 κατόχων παλαιών Ι.Χ.



Στην εξαπάτηση 730.000 κατόχων παλαιών Ι.Χ. προέβη η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, ανακοινώνοντας αιφνιδιαστικά την κατάργηση του μέτρου της απόσυρσης. Ανέτρεψε επίσης τα επενδυτικά σχέδια χιλιάδων επιχειρηματιών του κλάδου των Ι.Χ. αυτοκινήτων, προκαλώντας σοβαρό πλήγμα στην αγορά οχημάτων.

Για χαμένη ευκαιρία να βγουν στους ελληνικούς δρόμους ασφαλέστερα και καθαρότερα αυτοκίνητα κάνουν λόγο εκπρόσωποι της αγοράς αυτοκινήτου της Θεσσαλονίκης.

 Σύμφωνα με τη λογική της νέας κυβέρνησης, όσοι πρόλαβαν να αποσύρουν μέχρι χθες τα Ι.Χ. παλαιότητας άνω των πέντε ετών που κατείχαν θα είναι οι μόνοι τυχεροί που θα εισπράξουν τα προβλεπόμενα από τις ρυθμίσεις της προηγούμενης κυβέρνησης οικονομικά κίνητρα απόσυρσης, τα οποία κλιμακώνονται από 500 έως 2.200 ευρώ.

Πρόκειται για περίπου 73.000 πολίτες που είχαν προσέλθει μέχρι χθες σε ιδιωτικές εταιρείες ανακύκλωσης παλαιών αυτοκινήτων και είχαν προχωρήσει στις διαδικασίες απόσυρσης. Οι υπόλοιποι, περίπου 730.000 πολίτες, οι οποίοι προγραμμάτιζαν κάποια στιγμή να αποσύρουν τα παλαιά αυτοκίνητά τους, θεωρώντας βέβαιο ότι έχουν το χρονικό περιθώριο να το πράξουν μέχρι το τέλος του 2012, όχι μόνο θα υποχρεωθούν τελικά να κρατήσουν τα παλαιά ρυπογόνα οχήματά τους, αλλά θα κληθούν να πληρώσουν και τα νέα τσουχτερά τέλη κυκλοφορίας του έτους 2010, τα οποία θα είναι αυξημένα έως και 108% σε σύγκριση με τα τέλη του 2009!

Όλα αυτά ενώ κατά την προεκλογική περίοδο τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ που ασχολήθηκαν με το θέμα της απόσυρσης ουδέποτε είχαν μιλήσει για την πρόθεσή τους να προχωρήσουν στην κατάργηση του μέτρου, απλώς ψέλλιζαν κάποιες αόριστες υποσχέσεις για τροποποίησή του επί το δικαιότερο.

Χαρακτηριστικό του εμπαιγμού σε βάρος εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών είναι το γεγονός ότι το υπουργείο Οικονομικών διατηρεί για το έτος 2010 τα αυξημένα κατά 25%-75% ποσά τελών κυκλοφορίας, τα οποία είχε καθορίσει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας για τα περισσότερα Ι.Χ. αυτοκίνητα ηλικίας άνω των πέντε ετών που κυκλοφορούν στη χώρα μας, δηλαδή γι’ αυτά που έχουν κινητήρες από 1.358 έως 1.929 κυβικά εκατοστά. Όσον αφορά στα υπόλοιπα Ι.Χ. παλαιότητας άνω των πέντε ετών, τα τέλη κυκλοφορίας του έτους 2010 αποφασίσθηκε να είναι αυξημένα σε σύγκριση με τα τέλη του 2009:

- κατά 37% έως 108% για πολύ μικρά Ι.Χ. με κινητήρες από 301 έως 785 κυβικά εκατοστά.
- 22,3% έως 66,96% για μικρά Ι.Χ. με κινητήρες από 786 έως 1.357 κυβικά εκατοστά.
- 16,8% έως 50,45% για μεγάλα Ι.Χ. με κινητήρες από 1.929 έως 2.357 κυβικά εκατοστά.
- 17,2% έως 51,7% για πολύ μεγάλα Ι.Χ. με κινητήρες από 2.358 κυβικά εκατοστά και άνω.

Ο ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΜΟΣ

Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, σκεπτόμενη με αποκλειστικό γνώμονα την αποτροπή ενός πρόσκαιρου δημοσιονομικού κόστους, ανέτρεψε με έναν πρωτοφανή αιφνιδιασμό τα σχέδια εκατοντάδων χιλιάδων οικογενειών για την αντικατάσταση των παλαιών Ι.Χ. αυτοκινήτων τους με νέας τεχνολογίας αντί μειωμένου τιμήματος. Ανέτρεψε επίσης τα επενδυτικά σχέδια χιλιάδων επιχειρηματιών του κλάδου των Ι.Χ. αυτοκινήτων, προκαλώντας ανεπανόρθωτο πλήγμα στην αγορά οχημάτων, αποστερώντας παράλληλα από τα δημόσια ταμεία ένα μακροπρόθεσμο όφελος, το οποίο το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους είχε υπολογίσει σε 800.000.000 ευρώ, σωρευτικά έως το 2012.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του ΓΛΚ, οι οποίοι είχαν επισυναφθεί στη σχετική τροπολογία για την απόσυρση, όταν είχε κατατεθεί στη Βουλή από την προηγούμενη κυβέρνηση, το δημόσιο από τη μια θα κατέβαλλε συνολική δαπάνη 2,5 δισ. ευρώ την τετραετία 2009-2012 για να πληρώσει τους κατόχους παλαιών Ι.Χ. με τα κίνητρα απόσυρσης και αγοράς νέων οχημάτων, από την άλλη όμως θα έβαζε στα ταμεία του 3,3 δισ. ευρώ την ίδια τετραετία, καθώς θα εισέπραττε σημαντικά αυξημένα έσοδα, κατά 1,48 δισ. ευρώ, από τα νέα υψηλότερα πράσινα τέλη κυκλοφορίας και κατά 1,8 δισ. ευρώ από τέλη ταξινόμησης και ΦΠΑ λόγω της αναμενόμενης θεαματικής ανόδου των πωλήσεων Ι.Χ. νέας τεχνολογίας.
Αντί της υλοποίησης του σχεδίου της απόσυρσης, το οποίο θα ήταν μακροπρόθεσμα επωφελές για το περιβάλλον, για τα δημόσια ταμεία και για χιλιάδες επιχειρήσεις, η νέα κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, φοβούμενη ότι η υποχρέωση του δημοσίου να καταβάλει αποζημιώσεις απόσυρσης εντός του 2009 θα κόστιζε στο φετινό έλλειμμα επιπλέον 400 εκατ. ευρώ και κάτι περισσότερο τα επόμενα έτη, αποφάσισε να σταματήσει την απόσυρση!

ΟΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ
Οι μόνοι που παραμένουν κερδισμένοι, παρά τη δυσμενή αυτή εξέλιξη, είναι όσοι πρόλαβαν και προσήλθαν μέχρι χθες σε εταιρείες που αναλαμβάνουν αποσύρσεις και ανακυκλώσεις παλαιών Ι.Χ. αυτοκινήτων διεκπεραιώνοντας τα πρώτα βήματα της διαδικασίας της απόσυρσης.
Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσαν χθες οι συναρμόδιοι υπουργοί Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου και Περιβάλλοντος Τ. Μπιρμπίλη:
1) “Σε αυτές τις δυσχερείς δημοσιονομικά συνθήκες, το μέτρο της απόσυρσης συνεπάγεται ένα πολύ μεγάλο κόστος για τον προϋπολογισμό, χωρίς να συνεισφέρει στην ενίσχυση της παραγωγικής δυναμικότητας της χώρας μας. Με την εφαρμογή ενός τέτοιου μέτρου, ενισχύονται οι εισαγωγές και άρα επιβαρύνεται ακόμη περισσότερο το έλλειμμα στο εξωτερικό ισοζύγιο της χώρας μας, χωρίς να στηρίζεται εγχώρια η ανάπτυξη και η απασχόληση. Καταργούμε συνεπώς το μέτρο της απόσυρσης. Η απόσυρση όπου και όποτε εφαρμόστηκε δεν είχε ουσιαστικά κανένα σημαντικό περιβαλλοντικό όφελος. Σύγχρονες μελέτες αποδεικνύουν ότι τα νέα αυτοκίνητα που αντικαθιστούν τα παλιά χρησιμοποιούνται πολύ περισσότερο. Στόχος μιας περιβαλλοντικής πολιτικής στο χώρο του αυτοκινήτου θα πρέπει να είναι η αποθάρρυνση της χρήσης του Ι.Χ.”
2) “Σε κάθε περίπτωση, όσοι συμπολίτες μας απέσυραν το αυτοκίνητό τους προφανώς και θα τους δοθούν τα κίνητρα που προέβλεπε η υφιστάμενη ρύθμιση Σουφλιά. Θέλοντας να δώσουμε το στίγμα της νέας προσέγγισης στην αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού, προτείνουμε στους ενεργούς πολίτες να επιλέξουν να μην εισπράξουν όλο το ποσό του κινήτρου αγοράς νέου οχήματος αλλά μέρος αυτού και τη χορήγηση, έναντι του υπολοίπου ποσού, δύο καρτών απεριορίστων διαδρομών με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, επιλογή που αυξάνει και το ποσό του κινήτρου κατά 20%. Αυτό είναι μια δυνατότητα που έχει συμβολικό αλλά και ουσιαστικό χαρακτήρα”.
3) “Τροποποιούνται τα περιβαλλοντικά τέλη σε σχέση με αυτά που ορίζονταν στην προηγούμενη πράξη Σουφλιά. Η βασική διαφορά είναι ότι με τη σημερινή τροποποίηση αφενός μεν ενδυναμώνονται τα περιβαλλοντικά κριτήρια, αφετέρου δε εισάγονται κοινωνικά κριτήρια”.
4) “Με τη δική μας τροποποίηση αναστρέψαμε τη λογική υπολογισμού των νέων τελών, έτσι ώστε τα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα, που αντιστοιχούν στις χαμηλότερες εισοδηματικά τάξεις, να επιβαρύνονται λιγότερο και, αντίθετα, τα μεγάλου κυβισμού που είναι και ενεργοβόρα να επιβαρύνονται περισσότερο”.

ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Χάθηκε μια ευκαιρία εξυγίανσης του χώρου

Για χαμένη ευκαιρία να βγουν στους ελληνικούς δρόμους ασφαλέστερα και καθαρότερα αυτοκίνητα κάνουν λόγο εκπρόσωποι της αγοράς αυτοκινήτου της Θεσσαλονίκης, μετά την απόφαση των συναρμόδιων υπουργών Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου και Περιβάλλοντος Τ. Μπιρμπίλη να καταργήσουν το μέτρο της απόσυρσης καθώς και το μέτρο του πράσινου δακτυλίου, που σύμφωνα με το νομοθέτημα της προηγούμενης κυβέρνησης θα ίσχυε το 2011.
“Χάσαμε μία μεγάλη ευκαιρία να αλλάξουν οι συνθήκες σε έναν πολύπαθο χώρο, όπως είναι αυτός της αγοράς αυτοκινήτων. Μέσα από τη διαδικασία της απόσυρσης θα μπορούσε να εξυγιανθεί η αγορά Ι.Χ.”, λέει ο Αλέξανδρος Αδαμίδης, διευθύνων σύμβουλος της BMW Αδαμίδης, υπογραμμίζοντας ότι αν και δεν πρόκειται να οδηγηθούμε σε μία απόλυτη πτώση των πωλήσεων, ωστόσο η αγορά δεν θα μπορέσει να επιταχύνει τους ρυθμούς της, όταν μάλιστα για μεγάλο διάστημα και εν αναμονή του τι μέλλει γενέσθαι με το ζήτημα της απόσυρσης, πολλοί εν δυνάμει αγοραστές ήταν επιφυλακτικοί για την όποια αγορά αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με τον κ. Αδαμίδη, το μέτρο της απόσυρσης θα έδινε ώθηση κυρίως στα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού αλλά και στα μεταχειρισμένα νέας τεχνολογίας.
“Ένα μέτρο σαν την απόσυρση σαφώς θα βοηθούσε την αγορά, αφού θα έδινε ένα επιπλέον κίνητρο στους καταναλωτές να αγοράσουν αυτοκίνητο. Πέρα, όμως, από αυτό, θα βοηθούσε και το περιβάλλον. Με την κατάργηση του μέτρου επετεύχθη ακριβώς το αντίθετο. Η αγορά θα συνεχίσει να είναι παγωμένη. Δεν είναι δυνατόν μία κυβέρνηση να μιλά για απόσυρση, υπό άλλες προϋποθέσεις που η προηγούμενη κυβέρνηση είχε εξαγγείλει, και τελικά να την καταργεί”, υπογραμμίζει ο Παύλος Ελπέκογλου, υπεύθυνος ανάπτυξης δικτύου Βορείου Ελλάδας Νissan Θεοχαράκης ΑΕ.
Αναφερόμενος ο κ. Ελπέκογλου στις επιβαρύνσεις (από 25 έως 150 ευρώ) που προβλέπονται στα τέλη κυκλοφορίας για τα Ι.Χ. από 1.929 κυβικά, υπογράμμισε ότι με αυτόν τον τρόπο οι δρόμοι θα γεμίσουν με αυτοκίνητα μικρού κυβισμού, καθώς ο κάθε εν δυνάμει αγοραστής αυτοκινήτου μεγάλου κυβισμού θα αναβάλει την αγορά, αναλογιζόμενος την ετήσια επιβάρυνση στην τσέπη του.
Το μόνο θετικό σύμφωνα με τους εκπροσώπους του χώρου είναι ότι τουλάχιστον με τη χθεσινή απόφαση της κυβέρνηση ξεκαθαρίζει το τοπίο για τους ενδιαφερόμενους αγοραστές.

Πηγή: www.makthes.gr

Στα 1,082 ευρώ/λίτρο αυξήθηκε η μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης.


Ανοδο 1,31% σημείωσε ο μέσος όρος της λιανικής τιμής πώλησης της αμόλυβδης βενζίνης (95 οκτανίων 10 ppm), σύμφωναμε τα επίσημα στοιχεία που προέκυψαν από δειγματοληψία με καταγραφή τιμών σε 2.300 περίπου πρατήρια σε όλη την Ελλάδα
την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου.


Η τιμή της αμόλυβδης διαμορφώθηκε στα 1,082 ευρώ ανά λίτρο, σημειώνοντας άνοδο 1,31% σε σχέση με το μέσο όρο της προηγούμενης Παρασκευής που ήταν 1,068 ευρώ ανά λίτρο.

Σε σχέση με το μέσο όρο των τεσσάρων τελευταίων εβδομάδων, στις τιμές λιανικής πώλησης σημειώθηκε άνοδος 0,035 ευρώ/λίτρο ή 3,32%.

Εν τω μεταξύ, η κυβέρνηση έχει προχωρήσει στην οργάνωση μικτών συνεργείων ελέγχου, με ελεγκτές των υπουργείων Οικονομίας, Οικονομικών και Περιβάλλοντος.

Στα συνεργεία, θα συμμετέχουν ελεγκτές από την ΥΠΕΕ, τα ΚΕΔΑΚ και τη Διεύθυνση Μετρολογίας, ενώ παράλληλα οργανώνεται η μεταφορά του Παρατηρητηρίου Τιμών του κλάδου σε ενιαία βάση στην Υπηρεσία Εποπτείας Αγοράς.


Στις τιμοληψίες θα επιδιωχθεί η ενεργός συμμετοχή και των νομαρχιών.

Πηγή: www.in.gr

Παλαιότερες Αναρτήσεις

prev next

































.

Blog Archive