Κυριακή, 31 Μαΐου 2009

Ελλάδα, Ρωσία... συμμαχία


31-05-2009

Σε συνεχή επαφή με εξέχοντα πρόσωπα και σημαντικούς τουριστικούς φορείς της Pωσίας βρίσκεται το υπουργείο Tουριστικής Aνάπτυξης και ο ίδιος ο υπουργός, Kώστας Mαρκόπουλος, προκειμένου όχι μόνο να διατηρήσουμε το τουριστικό ρεύμα προς τη χώρα μας, αλλά να καταγράψουμε φέτος περισσότερους Pώσους τουρίστες.

η δεύτερη συνεδρίαση της διμερούς άτυπης ομάδας εργασίας μεταξύ της κυβέρνησης της Mόσχας και του υπουργείου Tουριστικής Aνάπτυξης, μετά την επιτυχία της πρώτης συνεδρίασης στα μέσα του Mαΐου που πραγματοποιήθηκε στο δημαρχείο της Mόσχας.

Aπό ελληνικής πλευράς στην Eπιτροπή μετείχαν ο ειδικός γραμματέας του υπουργείου Tουριστικής Aνάπτυξης, κ. Eμμανουήλ Aλεξανδράκης και ο πρόεδρος του EOT, κ. Γιάννης Kοφίνης.

Στη συνεδρίαση αποφασίστηκε η εκπόνηση πρωτοκόλλου συνεργασίας μεταξύ της Mόσχας και της Eλλάδας, με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής ανάπτυξης των δύο μερών.

Συζητήθηκαν μεταξύ άλλων η ενθάρρυνση της συμμετοχής ελληνικών και ρωσικών τουριστικών επιχειρήσεων σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, που πραγματοποιούνται σε Eλλάδα και Mόσχα, η διοργάνωση συνεδρίων, σεμιναρίων και φεστιβάλ με θέμα τον τουρισμό καθώς επίσης και ανταλλαγή εμπειρίας και τεχνογνωσίας σε ειδικές μορφές τουρισμού.

Επενδύσεις
Συμφωνήθηκε η προώθηση της συνεργασίας των δύο μερών στον τομέα των τουριστικών επενδύσεων. Δόθηκε έμφαση στην ανταλλαγή πληροφοριών για τις επενδυτικές δυνατότητες και τα κίνητρα που παρέχονται για προσέλευση επενδύσεων.

Aξίζει να σημειώσουμε ότι οι συνεδριάσεις αυτές αποτελούν συνέχεια των όσων συμφώνησε ο υπουργός Tουριστικής Aνάπτυξης, κ. Kώστας Mαρκόπουλος, με τον δήμαρχο της ρωσικής πρωτεύουσας κ. Γιούρι Λουσκόφ, σε πρόσφατη επίσκεψή του στη Mόσχα.

Παράλληλα, έχουν ήδη ξεκινήσει τη λειτουργία στους τρία νέα γραφεία έκδοσης καρτών Bίζα, προκειμένου να διευκολύνονται οι υποψήφιοι Pώσοι επισκέπτες μας και να εξυπηρετούνται το συντομότερο δυνατό, ενώ, σχετικά νέοι -για τους Pώσους- ελληνικοί προορισμοί όπως η Kως μπαίνουν στο πρόγραμμα των δρομολογίων τσάρτερ με τουλάχιστον δύο πτήσεις την εβδομάδα.

Πηγή: www.ethnos.gr

Σαν... «πόρνη» νιώθει η Megan Fox.


31-05-2009

Μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη έδωσε σε αμερικανικό περιοδικό η Megan Fox, αφήνοντας τον ανδρικό πληθυσμό με το στόμα ανοιχτό.

Το «άγριο κορίτσι» της μεγάλης οθόνης, όπως αυτοαποκαλείται, εξέφρασε τις… υπαρξιακές της ανησυχίες σχετικά με το επάγγελμα του ηθοποιού, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις «πικάντικες» στιγμές που έζησε με Ρωσίδα stripper.


Η 24χρονη καλλονή αποκάλυψε ότι «νιώθει σαν πόρνη», τονίζοντας: «Αν το καλοσκεφτείς, εμείς οι ηθοποιοί πληρωνόμαστε για να προσποιούμαστε ότι νιώθουμε έλξη και αγάπη. Οι άνθρωποι πληρώνουν για να μας βλέπουν να φιλάμε κάποιον, να αγγίζουμε κάποιον, να κάνουμε πράγματα που δεν είναι αποδεκτά σε μία μονογαμική κοινωνία» και κατέληξε «Είναι κάπως αισχρό αυτό. Είμαστε κάποιου είδους… πόρνες».


Πηγή: www.zougla.gr

Πώς να αποφύγετε το μποτιλιάρισμα στην επιστροφή από τη Χαλκιδική.


31-05-2009

Σε “Γολγοθά” έχει μετατραπεί η επιστροφή των εκδρομέων του Σαββατοκύριακου στο πρώτο πόδι της Χαλκιδικής λόγω των προεργασιών για τη διαμόρφωση κόμβου στο τμήμα Νέα Μουδανιά - Ποτίδαια, λίγο πριν από την Ποτίδαια. Ο δρόμος στενεύει απότομα λόγω των έργων και μπορεί να διέρθει ίσα ίσα ένα αυτοκίνητο ανά κατεύθυνση.

Ο σχηματισμός “λαιμού”, όπως λέγεται και στην τεχνική γλώσσα, έχει ως αποτέλεσμα τις Κυριακές κατά την επιστροφή να δημιουργείται τεράστιο μποτιλιάρισμα και να μπλοκάρεται ολόκληρος ο κεντρικός άξονας του πρώτου ποδιού, από το ύψος της Κρυοπηγής. Έτσι, μια διαδρομή δεκαπέντε λεπτών διανύεται σε μία ώρα.

Οι εργασίες εκτελούνται από την Εγνατία Οδό Α.Ε., η οποία αναφέρει ότι θα ολοκληρωθούν την ερχόμενη Πέμπτη και το ερχόμενο Σαββατοκύριακο του Αγίου Πνεύματος θα είναι απελευθερωμένος ο δρόμος. Ωστόσο, κι αν ακόμη απομακρυνθεί το εργοτάξιο, η στενότητα του δρόμου θα συνεχίσει να δημιουργεί προβλήματα.

Τα έργα που γίνονται στο τμήμα Νέα Μουδιανά - Ποτίδαια αφορούν μόνο μια μικρή τεχνική παρέμβαση σ’ ένα σημείο, όπου πρόκειται να κατασκευαστεί κόμβος, όταν θα διαπλατυνθεί ο δρόμος. Η διαπλάτυνση του τμήματος αυτού είναι ενταγμένη στο έργο νέας χάραξης Σωζόπολης - Ποτίδαιας, με προϋπολογισμό 25 εκατ. ευρώ. Μέχρι τα Νέα Μουδανιά έχει ολοκληρωθεί από πέρυσι το έργο, με διαπλάτυνση του άξονα και την τοποθέτηση διαχωριστικού στηθαίου. Ωστόσο, για τη διαπλάτυνση του τμήματος Νέα Μουδανιά - Ποτίδαια δημιουργήθηκε πρόβλημα με τις απαλλοτριώσεις και σημειώθηκε καθυστέρηση. Εκτός αυτού, επαγγελματίες της περιοχής προσέφυγαν στο ΣτΕ, καθώς είναι αντίθετοι στο σχεδιασμό του κλειστού αυτοκινητόδρομου και ζητούν ο δρόμος να έχει εξόδους στα καταστήματα.

“Την Πέμπτη θα ολοκληρωθούν τα ασφαλτικά στην Ποτίδαια, ώστε πριν του Αγίου Πνεύματος να φύγουν τα συνεργεία. Έγινε ένα τεχνικό έργο και έπρεπε να περιοριστεί ο δρόμος, σε δύο φάσεις, από τη μία και την άλλη πλευρά, για να μπορέσει να εργαστεί ο εργολάβος”, αναφέρει στη “ΜτΚ” ο διευθύνων σύμβουλος της Εγνατίας Οδού Δημήτρης Κωτούλας. “Άλλες εργασίες δεν θα γίνουν. Δεν έχει οριστεί ακόμη δικάσιμος για τις απαλλοτριώσεις, κάτι που θα γίνει το επόμενο διάστημα. Υπάρχει και μια προσφυγή στο ΣτΕ”, προσθέτει ο κ. Κωτούλας.

Έτσι, θα πρέπει να ξεκαθαρίσει το τοπίο των απαλλοτριώσεων και της προσφυγής για να αρχίσουν εργασίες διαπλάτυνσης στο τμήμα Νέα Μουδανιά - Ποτίδαια και το φετινό καλοκαίρι ο δρόμος θα παραμείνει στενός.

Εν τω μεταξύ, έτοιμο να δημοπρατηθεί από την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είναι το έργο διαπλάτυνσης του δρόμου Ποτίδαια - Κασσανδρεία, με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, ενδιάμεση νησίδα, ανισόπεδους κόμβους και παράπλευρο δίκτυο. “Έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες, πληρώθηκαν οι απαλλοτριώσεις και θα προχωρήσουμε σε δημοπράτηση”, αναφέρει ο κ. Γιώργος Τσίγκρος, τεχνικός σύμβουλος του γ.γ. της περιφέρειας.

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ

Εάν επιστρέφετε από τις παραλίες της Χαλκιδικής στη Θεσσαλονίκη, απόγευμα Κυριακής, και θέλετε να κερδίσετε χρόνο, να αποφύγετε το μποτιλιάρισμα, την ταλαιπωρία και το άγχος της αυξημένης κίνησης στους δρόμους, υπάρχει τρόπος.

Εκτός από τους βασικούς οδικούς άξονες όπου παρουσιάζονται αυξημένα κυκλοφοριακά προβλήματα τις αργίες του καλοκαιριού, μπορείτε να ακολουθήσετε με το αυτοκίνητο σας εναλλακτικές διαδρομές ώστε να μεταβείτε ή να επιστρέψετε συντομότερα στον προορισμό σας. Στη διάθεση των οδηγών υπάρχουν μικρότεροι επαρχιακοί δρόμοι που, εκτός των άλλων, δίδουν την ευκαιρία στους επιστρέφοντες να απολαύσουν την ομορφιά των φυσικών τοπίων που διασχίζουν.

Οι ώρες αιχμής στην κίνηση των αυτοκινήτων στους δρόμους της Χαλκιδικής είναι, σύμφωνα με την Τροχαία Νέων Μουδανιών, οι απογευματινές της Κυριακής. Αύξηση των οχημάτων στους δρόμους παρατηρείται μετά τις 5 το απόγευμα, ενώ τα περισσότερα αυτοκίνητα συναντώνται στους δρόμους από τις 6 το απόγευμα μέχρι τις 9 το βράδυ. Αντίθετα, είναι ομαλή η κίνηση κατά τις μεταμεσημβρινές ώρες από τις 2 έως τις 4 μετά το μεσημέρι.

Οι περισσότεροι Θεσσαλονικείς επιλέγουν να περάσουν το Σαββατοκύριακο στις παραλίες του πρώτου ποδιού της Χαλκιδικής, στη χερσόνησο της Κασσάνδρας, απ’ όπου παρατηρείται αυξημένη επιστροφή το απόγευμα της Κυριακής, με πρώτο “σκόπελο” το μποτιλιάρισμα στην Καλλιθέα. Κυκλοφοριακά προβλήματα δημιουργούνται τόσο στην Καλλιθέα όσο και στις κατοικημένες περιοχές της Αφύτου και της Φώκιας, στις οποίες, εκτός της συνεχούς διέλευσης πεζών από το δρόμο, η κίνηση διακόπτεται με φωτεινούς σηματοδότες. Έτσι, οι οδηγοί πρέπει να παρακάμψουν αυτές τις περιοχές, για να κερδίσουν χρόνο στη μετάβαση.

Α. Όσοι κινούνται από την Κασσανδρεία στη Θεσσαλονίκη, για να ξεπεράσουν απρόσκοπτα την Καλλιθέα, υπάρχουν τρεις λύσεις:

1. Να ακολουθήσουν αριστερά τον λεγόμενο “μικρό περιφερειακό” της Καλλιθέας, που οδηγεί μετά την κατοικημένη περιοχή.

2. Να οδηγηθούν από την Κασσανδρεία στην Άφυτο μέσω του επαρχιακού χωματόδρομου. Ο δρόμος ενδείκνυται για αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, αγροτικά και τζιπ 4Χ4.

3. Να ακολουθήσουν από την Κασσανδρεία το δρόμο που καταλήγει στην διασταύρωση της Σάνης και διέρχεται μέσα από το δάσος. Ο δρόμος είναι σε καλή κατάσταση, ασφαλτοστρωμένος, ενώ το φυσικό τοπίο είναι πανέμορφο.

Β. Οι οδηγοί που θα φθάσουν στα Νέα Μουδανιά, εκτός από την εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Νέων Μουδανιών, που έχει μεν τα χαρακτηριστικά του αυτοκινητόδρομου αλλά διαπιστώνεται πως δεν μπορεί να εξυπηρετήσει σε κάποια τμήματα τον κυκλοφοριακό φόρτο του απογεύματος της Κυριακής, έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ τεσσάρων διαδρομών:

Να κινηθούν στον παραλιακό δρόμο από την παραλία Διονυσίου, τα Φλογητά, τη Σωζόπολη, τα Πλάγια, τον Άγιο Παύλο και να φτάσουν στον Τρίλοφο, στους Νέους Επιβάτες ή να οδηγηθούν στην παλαιά εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Νέων Μουδανιών.

Να επιλέξουν τον δρόμο από την Τρίγλια, τα Ελαιοχώρια και να εξέλθουν στον κόμβο Καλλικράτειας.

Να ακολουθήσουν τη διαδρομή από τα Πετράλωνα και τον Άγιο Αντώνιο και να φθάσουν στα Βασιλικά Θεσσαλονίκης και τη Θέρμη.

Γ. Όσοι επιστρέφουν από το δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής, από τη διασταύρωση Νικήτης, μπορούν να κινηθούν από τον ορεινό δρόμο του Πολυγύρου που οδηγεί στη Θέρμη μέσω της Γαλάτιστας. Στη διαδρομή αυτή είναι λίγες στον αριθμό οι κατοικημένες περιοχές και παρά τις στροφές της Γαλάτιστας, ο δρόμος είναι σε πολύ καλή κατάσταση, τόσο από τη Γερακινή στον Πολύγυρο όσο και από τον Πολύγυρο στη Γαλάτιστα. Ο συγκεκριμένος δρόμος εξυπηρετεί και όσους κινούνται στο κέντρο της Χαλκιδικής, μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου ποδιού.

Δ. Από το τρίτο πόδι της Χαλκιδικής οι επιστρέφοντες στη Θεσσαλονίκη μπορούν να ακολουθήσουν δύο κατευθύνσεις με τρεις εναλλακτικές διαδρομές:

Ε. Από την Ουρανούπολη μπορούν να οδηγηθούν μέσω της Μεγάλης Παναγιάς στην Αρναία και στη συνέχεια στα Δουμπιά, στα Βασιλικά και τη Θέρμη.

Να φθάσουν στον Πολύγυρο μέσω Ιερισσού, Γομάτι, Πυργαδίκια, Πλάνα, Βράσταμα και να συνεχίσουν προς Θέρμη.

Να κατευθυνθούν προς τον Σταυρό Θεσσαλονίκης διασχίζοντας τα Νέα Ρόδα, την Ιερισσό, το Στρατώνι και την Ολυμπιάδα, και να εξέλθουν στην Εγνατία Οδό.



Tα επικίνδυνα σημεία

Οι οδηγοί που επιστρέφουν από τις εναλλακτικές διαδρομές πρέπει να επιδεικνύουν ιδιαίτερη προσοχή στα επικίνδυνα σημεία των δρόμων από τη Θεσσαλονίκη προς τη Σιθωνία και αντίστροφα. Με βάση τη συχνότητα των ατυχημάτων, η τροχαία διέκρινε αυτά τα σημεία στο δρόμο Θεσσαλονίκης - Πολυγύρου - Σιθωνίας, που είναι:

α. Στο ύψος του χωριού Γαλαρινός, λίγα χιλιόμετρα πριν από τη Γαλάτιστα, ο δρόμος στενεύει απότομα.

β. Στο ύψος Πολυκάστρου, πριν από τον Πολύγυρο, οι οδηγοί πρέπει να προσέχουν τις συχνές κατολισθήσεις βράχων πάνω στο οδόστρωμα.

γ. Η επικίνδυνη στροφή, ένα χιλιόμετρο μετά τον Πολύγυρο προς τη Σιθωνία.

δ. Επικίνδυνη στένωση του δρόμου έχει επισημάνει η Τροχαία στο ύψος της Γερακινής, ενώ επικίνδυνες χαρακτηρίζονται οι διασταυρώσεις των κάθετων δρόμων που οδηγούν στην παραλία από τη Γερακινή μέχρι το ύψος του Βατοπεδίου.

ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ Στο ανατολικό τμήμα της Χαλκιδικής, ως επικίνδυνα σημεία χαρακτηρίζονται:

α. Η κάθετη διασταύρωση στο δρόμο μεταξύ Αγίου Νικολάου και Πυργαδικίων.

β. Ο παραλιακός δρόμος που συνδέει την Ιερισσό με το Στρατώνι.

γ. Ο ορεινός δρόμος που συνδέει το Στρατώνι με τον Πολύγυρο, στο ύψος του Παλαιοχωρίου και της Αρναίας.

Πηγή: www.makthes.gr

Στο κυνήγι της αποχής.


31-05-2009

Αλλαγή κλίματος βλέπουν στη ΝΔ

Σοβαρές ενδείξεις αλλαγής του κλίματος στην τελική ευθεία προς τις ευρωεκλογές δηλώνουν ότι διακρίνουν οι επιτελείς της Νέας Δημοκρατίας και κορυφώνουν τις προσπάθειες για την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συσπείρωση της εκλογικής βάσης του κυβερνώντος κόμματος.

Ο σχεδιασμός του Μεγάρου Μαξίμου για την τελευταία εβδομάδα έχει αμιγώς προσωποκεντρικό χαρακτήρα, θέτοντας σε πρώτο πλάνο τον πρωθυπουργό Κ. Καραμανλή και το ηγετικό προφίλ του. Στη Ρηγίλλης και στο σύνολο του κομματικού μηχανισμού γίνονται πυρετώδεις προετοιμασίες για τις δύο κεντρικές ομιλίες του κ. Καραμανλή, στη Θεσσαλονίκη την Τετάρτη και στην Αθήνα την Παρασκευή, με τις οποίες θα πέσει η προεκλογική αυλαία. Οι κομματικοί επιτελείς αποδίδουν ιδιαίτερη σημασία στη μαζικότητα των εκδηλώσεων και το κλίμα υπό το οποίο θα πραγματοποιηθούν, εκτιμώντας ότι, αν μεταδοθεί μήνυμα αισιοδοξίας για ανατροπή των ισορροπιών, θα μεταβληθεί και το ψυχολογικό υπόβαθρο των γαλάζιων ψηφοφόρων, που εμφανίζονται δυσαρεστημένοι από την κυβέρνηση και απρόθυμοι να συμμετάσχουν στην εκλογική διαδικασία.

ΦΡΕΝΟ ΣΤΙΣ ΔΙΑΡΡΟΕΣ

Παρότι στις κατ’ ιδίαν συνομιλίες οι περισσότεροι υπουργοί και τα κυβερνητικά στελέχη παραδέχονται ότι αυτές οι εκλογές είναι ίσως οι πλέον απρόβλεπτες στη μεταπολιτευτική ιστορία της χώρας, αποτελεί κοινή εκτίμηση στη ΝΔ ότι το κλίμα έχει αρχίσει να διαφοροποιείται σημαντικά τις τελευταίες ημέρες.

Ο θετικός απόηχος από την παρουσία και τις επιδόσεις του πρωθυπουργού στο ντιμπέιτ των πολιτικών αρχηγών ενίσχυσε τη συγκρατημένη αισιοδοξία για μείωση της ψαλίδας. Σε κλειστές συσκέψεις που πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή εκτιμήθηκε ότι η σύγκριση των δύο ηγετών λειτούργησε υπέρ του κ. Καραμανλή και ότι ο πρωθυπουργός πέτυχε το στόχο που είχε θέσει, δηλαδή να εκπέμψει το προφίλ του ηγέτη που έχει τη βούληση και το σχέδιο να αντιμετωπίσει τα οξυμένα προβλήματα και ο οποίος δεν υπολογίζει το πολιτικό κόστος. Το στοιχείο αυτό οι κομματικοί επιτελείς θεωρούν ότι θα λειτουργήσει ως φρένο στις διαρροές από το λεγόμενο μεσαίο χώρο τόσο προς το ΠΑΣΟΚ όσο και προς τους Οικολόγους. Για τους τελευταίους μάλιστα, οι οποίοι λόγω των επιδόσεών τους απασχολούν κατά προτεραιότητα τα κομματικά επιτελεία, η εκτίμηση των ηγετικών κλιμακίων της ΝΔ είναι ότι στην πορεία προς τις κάλπες θα χάσουν έδαφος, διότι, αν και εμφανίζονται ως ρεύμα διαμαρτυρίας κατά όλων των κομμάτων, όπως προκύπτει από τις δημοσκοπήσεις, τμήμα των ψηφοφόρων που τους επιλέγει ταυτόχρονα προτιμά την αποχή. Ως θετική για τη ΝΔ θεωρούν οι ίδιοι κύκλοι και την κατά μέτωπον αντιπαράθεση που έχει ξεσπάσει μεταξύ των Οικολόγων-Πρασίνων και του ΛΑΟΣ, το οποίο εσχάτως κλιμακώνει την επίθεση, ευελπιστώντας στη συμπίεση των ποσοστών των “αουτσάιντερ” πρασίνων.

ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τόσο στη σημερινή ομιλία του σε ανοικτή συγκέντρωση στη Λαμία όσο και στις επόμενες ο κ. Καραμανλής σκοπεύει να επικεντρώσει στα θέματα της οικονομίας, στοχεύοντας σε μία άμεση σύγκριση με τον Γ. Παπανδρέου και την αντιπολιτευτική τακτική που ακολουθεί.

Ταυτοχρόνως σε κάθε ευκαιρία ο πρωθυπουργός καθιστά σαφές ότι η επικείμενη αναμέτρηση δεν έχει διλημματικό χαρακτήρα και δεν αποτελεί δημοψήφισμα για την κυβερνητική πολιτική, ενώ επιδιώκει να εξουδετερώσει προκαταβολικά τη σημασία τυχόν προβαδίσματος του ΠΑΣΟΚ, επισημαίνοντας ότι παραδοσιακά η ψήφος είναι χαλαρή στις ευρωκάλπες, ενώ επιπρόσθετα η κυβέρνηση εισπράττει πολιτικό κόστος για τα αναγκαία πλην επώδυνα μέτρα που προωθεί. Για τους επιτελείς του κόμματος αλλά και την πλειονότητα των βουλευτών της ΝΔ είναι θετικό το γεγονός ότι ο κ. Καραμανλής έχει ήδη ξεκαθαρίσει με τρόπο διαυγή και καθαρό ότι δεν προτίθεται να εγκαταλείψει την ηγεσία του κόμματος, ακόμη κι αν ηττηθεί στις ευρωεκλογές. “Ο πρωθυπουργός αποσαφήνισε τις προθέσεις του με τρόπο με τον οποίο δεν αφήνει κανένα περιθώριο για άλλου τύπου κινήσεις και αμφισβητήσεις την επομένη της κάλπης”, σημειώνουν κορυφαία στελέχη, υπονοώντας ότι τυχόν αμφισβήτηση θα καταδικαστεί στη συνείδηση της οργανωμένης βάσης.

Ακόμη ένα στοιχείο που αξιολογείται θετικά από τα στελέχη του κόμματος είναι το μήνυμα που έστειλε ο κ. Καραμανλής προς τους αντάρτες και γενικότερα όσους με τη στάση τους δυσχεραίνουν την πορεία υλοποίησης του κυβερνητικού έργου ότι όλοι θα κριθούν, όταν έρθει η ώρα της κατάρτισης των εθνικών ψηφοδελτίων.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΑΛΠΗ

Στη συντριπτική πλειονότητά τους τα στελέχη του κυβερνητικού επιτελείου θεωρούν ότι, αν επιβεβαιωθεί η πρόβλεψή τους και η διαφορά του ΠΑΣΟΚ από τη ΝΔ κινηθεί σε διαχειρίσιμα επίπεδα, τότε η οριακή κοινοβουλευτική πλειοψηφία δεν θα αποτελέσει τροχοπέδη στους επόμενους δύσκολους μήνες.

Υπάρχουν ωστόσο και κάποιοι που δεν αποκλείουν τις πρόωρες κάλπες το φθινόπωρο, κυρίως λόγω του νέου πακέτου μέτρων που είναι βέβαιο ότι θα κληθεί να υλοποιήσει η κυβέρνηση για τη θωράκιση της οικονομίας.

Βεβαίως κάποια μέτρα θα αρχίσουν να υλοποιούνται άμεσα και συγκεκριμένα από την επομένη των ευρωεκλογών, για να αποδώσουν γρήγορα αποτελέσματα. Σε κάθε περίπτωση οι τελικές αποφάσεις του πρωθυπουργού δεν αναμένεται να ληφθούν πριν από τα μέσα Αυγούστου, και αφού συνυπολογιστούν το κλίμα που θα διαμορφωθεί τους καλοκαιρινούς μήνες, ο βαθμός ετοιμότητας της κρατικής μηχανής για την αντιμετώπιση τυχόν έκτακτων καταστάσεων αλλά και οι αντοχές που θα επιδείξει ο ελληνικός τουρισμός στις διεθνείς πιέσεις.

Πηγή: www.makthes.gr

Παλαιότερες Αναρτήσεις

prev next

































.

Blog Archive