Τετάρτη, 20 Μαΐου 2009

Απανθρακωμένος βρέθηκε ο απαχθείς επιχειρηματίας στο Ηράκλειο.


20-05-2009

Τραγική κατάληξη είχε η υπόθεση απαγωγής του 50χρονου επιχειρηματία Γιάννη Κυπριωτάκη στο Ηράκλειο της Κρήτης, το πτώμα του οποίου βρέθηκε απανθρακωμένο τα ξημερώματα στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου του, παρά το γεγονός ότι η οικογένειά του είχε καταβάλει τα λύτρα, που ζητούσαν οι απαγωγείς.

Ο ιδιοκτήτης εργοστασίου με χρώματα στη βιομηχανική περιοχή του Ηρακλείου και πατέρας τριών παιδιών απήχθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας στην περιοχή Ποταμιές του Ηρακλείου. Ο επιχειρηματίας μετέβη εκεί, έπειτα από τηλεφώνημα που δέχθηκε από άγνωστο, για να αναλάβει τη βαφή μιας οικοδομής στην περιοχή. Ο 50χρονος πήγε στο ραντεβού και από τότε χάθηκαν τα ίχνη του. Η σύζυγος του και οι συγγενείς του άρχισαν να τον αναζητούν και ειδοποίησαν την Αστυνομία. Το πρωί της Τρίτης οι δράστες επικοινώνησαν με την οικογένεια του επιχειρηματία και σύμφωνα με πληροφορίες ζήτησαν για λύτρα το ποσό των 300.000 ευρώ, ενώ ο απαχθείς μίλησε τηλεφωνικά με την σύζυγο του, στην οποία είπε: «Είμαι καλά. Δεν ξέρω αυτούς, που με έχουν πάρει».

Ακολούθησαν διαπραγματεύσεις και τελικά συμφωνήθηκε να δοθεί το ποσό των 155.000 ευρώ το βράδυ της Τρίτης σε ερημικό σημείο στις Γούβες Ηρακλείου. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι απαγωγείς είπαν, ότι η οικογένεια θα έβρισκε τον επιχειρηματία ύστερα από 2 ώρες σε ερημικό σημείο στις Ποταμιές Ηρακλείου. Λίγη ώρα αργότερα και ενώ η οικογένεια είχε παραδώσει τα λύτρα, ένας οδηγός ενημέρωσε την Αστυνομία και την Πυροσβεστική, ότι ένα τζιπ καιγόταν στην περιοχή Ποταμιές. Όπως διαπιστώθηκε, το αυτοκίνητο όχι μόνο ήταν του άτυχου επιχειρηματία, αλλά βρέθηκε και ο ίδιος απανθρακωμένος στο πορτμπαγκάζ.
Πηγή: www.imerisia.gr

Αρνητικός στα τεστ ο 30χρονος στα Χανιά.



20-05-2009

Ως άσκηση ετοιμότητας του μηχανισμού για την αντιμετώπιση του ιού της νέας γρίπης καταγράφηκε τελικά η περίπτωση του 30χρονου από τα Χανιά ο οποίος το βράδυ της τρίτης, εισήχθη στον ειδικό θάλαμο αποσυμπίεσης του Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου και υποβλήθηκε σε όλες τις απαραίτητες εξετάσεις για να διαπιστωθεί ότι πάσχει από μια συνηθισμένη μικροβιακή λοίμωξη.


Ο υφυπουργός Υγείας Μάριος Σαλμάς, από τα Χανιά όπου βρέθηκε για να περιοδεύσει σε προνοιακά ιδρύματα, διαβεβαίωσε ότι τα αποτελέσματα του δείγματος που στάλθηκαν προληπτικά στο Ινστιτούτο Παστέρ ήταν αρνητικά, όπως αρνητικές ήταν και οι εξετάσεις στις οποίες ο νεαρός άνδρας υποβλήθηκε κατά την εισαγωγή του στο ΠΑΓΝΗ.

Ο κ. Σαλμάς επανέλαβε ότι "προτιμότερο ήταν να κάνουμε μια παραπανίσια εξέταση τη στιγμή που δοκιμάζουμε για πρώτη φορά το σύστημα αυτό στην Κρήτη. Δηλαδή δοκιμάζουμε και τα εργαστήρια που ελέγχουν την ύπαρξη, ταυτοποίηση του ιού τύπου Α και επειδή ακριβώς είμαστε στη φάση ελέγχου, θεωρήσαμε ότι έπρεπε να κάνουμε μια εξέταση παραπάνω".

Πηγή: www.ethnos.gr

Η νέα «καυτή» σειρά ρούχων της kate moss.

20-05-2009

Το διάσημο μοντέλο από τη Μ. Βρετανία φωτογραφήθηκε για να προωθήσει τη νέα σειρά ρούχων που σχεδίασε η ίδια για λογαριασμό της γνωστής αλυσίδας καταστημάτων Topshop.




Η Κέιτ Μος αφήνει πολύ λίγα στη φαντασία, αφού τα περισσότερα φορέματα που σχεδίασε περιλαμβάνουν μίνι φούστες που «ανεβαίνουν» πολύ ψηλά.

Η 35χρονη Κέιτ σχεδίασε τα συγκεκριμένα ρούχα για την καλοκαιρινή κολεξιόν του Topshop.


Πηγή: www.zougla.gr

Δοκιμάζουμε την μοναδική Alfa 8C! (Δείτε το video)



Οι Ιταλοί είναι ξακουστοί σ’ όλο τον κόσμο για το πάθος τους ως κύριο συστατικό σε ό,τι φτιάχνουν, είτε μιλάμε για κρασί, λάδι, παρμεζάνα, ρούχα, παπούτσια, έπιπλα, σκάφη, μοτοσικλέτες ή αυτοκίνητα. Ferrari, Maserati, Alfa Romeo, Lancia αλλά και Minardi, Dallara, οι πίστες όλου του κόσμου έχουν σημάδια από την ιταλική καροσερία.
Η λογική πίσω από την κατασκευή της 8C Competizione ήταν η δημιουργία ενός θρύλου, ενός σημείου αναφοράς για την ανύψωση του γοήτρου των Αλφίστι. Ετσι λοιπόν χρησιμοποιήθηκε ένα όνομα βαρύ με ιστορία και ένα σχήμα νοσταλγικό. Οπως μας θυμίζει η Alfa Romeo: «O κωδικός "8C" χρησιμοποιούνταν για να διαχωρίζει τα αυτοκίνητα της εταιρείας, αγωνιστικά και μη, των δεκαετιών 1930-40, τα οποία ήταν εξοπλισμένα με τον επαναστατικό (τότε) οκτακύλινδρο κινητήρα του σχεδιαστή Βιτόριο Τζάνο. Ο όρος "Competizione" παραπέμπει στην "‘6C 2500 Competizione", το αγωνιστικό κουπέ που οδήγησαν οι Φάντζιο και Ζανάρντι στο διάσημο Mille Miglia».

Τι ομορφιά!

Κοιτώντας την από κοντά είναι μοναδική, δεν μοιάζει με καμία άλλη, είναι πανέμορφη. Ενα στοιχείο που κρύβουν οι φωτογραφίες είναι το μικρό μήκος της: η Competizione είναι αναπάντεχα μαζεμένη. Εχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού μας κάποια σχόλια «δυσκοίλιων» Αγγλων συναδέλφων, μπήκαμε αρχικά στο δεξί κάθισμα με τον δοκιμαστή της Alfa Romeo και πρώην οδηγό F1 για τη Minardi Αντρέα Πιτσίνι. Ο Ιταλός κατά παράκλησή μας πίεσε οριακά το αυτοκίνητο στην πίστα. Με τα ηλεκτρονικά στο ΟΝ δεν είδαμε καμία νευρικότητα στο πίσω μέρος.

Ο ήχος ήταν απόκοσμος, μοναδικός, η σταθερότητα στα φρένα εξίσου μοναδική. Ιντριγκάρουμε τον συνομιλητή μας αναφέροντας τα αρνητικά σχόλια για τις αλλαγές του κιβωτίου και τη νευρικότητα του πίσω μέρους: «Κοιτάξτε, η Alfa Romeo δεν είχε στόχο να φτιάξει το πιο γρήγορο αυτοκίνητο. Ηθελε να φτιάξει ένα “συναισθηματικό” αυτοκίνητο με μοναδικό σχήμα. Ετσι, θυσιάστηκε συνειδητά μέρος της αεροδυναμικής απόδοσης για ένα πιο όμορφο σχήμα με καμπύλες. Ακριβώς το αντίθετο παράδειγμα είναι η Εντσο της Ferrari: δεν τους ενδιέφερε η εμφάνιση αλλά η απόδοση. Επιπλέον, έχοντας κοντό μεταξόνιο η Competizione είναι λίγο νευρική στις γρήγορες καμπές με πολλά χιλιόμετρα. Ομως, το κοντό μεταξόνιο σε αποζημιώνει στις κλειστές στροφές, όπου το αυτοκίνητο αντιδρά άμεσα και είναι ρυθμίσιμο με το γκάζι. Οσον αφορά στο κιβώτιο, είναι εφάμιλλο αυτού της Ferrari 430 με τα ηλεκτρονικά στο Sport».

Αφού απολαύσαμε τον Ιταλό πιλότο με τα ηλεκτρονικά στο OFF να ελέγχει σαν παιχνίδι την υπερστροφή με τριψήφιο αριθμό χιλιομέτρων και αφού θαυμάσαμε επίσης την ακρίβεια της 8C, ήρθε η ώρα να πάρουμε το πηδάλιο.





Γύρο με τον γύρο αποκτούμε οικειότητα ασυνήθιστη για τον χαρακτήρα της κατασκευής. Ναι, είναι φιλική και σε ενθαρρύνει να πιέσεις. Στο οδόστρωμα της πίστας και για οδηγό του δικού μας επιπέδου είναι απόλυτα ουδέτερη και ταχύτατη, κάνει αυτό που θες, όπως θες, τη στιγμή που το θες. Η σταθερότητα στα φρένα και η γραμμική αίσθηση του πεντάλ είναι σε κορυφαίο επίπεδο. Στις απότομες αλλαγές πορείας το αυτοκίνητο μένει ουδέτερο, ενώ πολύ καλή για υπεραυτοκίνητο είναι και η ορατότητα. Επίσης, η εργονομία σε βοηθά να νιώσεις αμέσως άνετα, ενώ το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι μοναδικής αισθητικής.


Αρκετή ώρα αφού βγήκαμε από την 8C τη χαζεύαμε να κινείται στην πίστα, καθώς έχει μια απαράμιλλη ικανότητα να μαγνητίζει το βλέμμα. Οχι, δεν θα ανάψεις φώτα στην 430 ή στην Gallardo ούτε θα ταξιδέψεις τόσο άνετα όσο με την 3200GT. Μπορείς όμως να είσαι βέβαιος ότι οδηγείς κάτι μοναδικό, ξεχωριστό, συλλεκτικό. Ενα αυτοκίνητο που έχει ως κύριο συστατικό το πάθος των Ιταλών για τη σπορ οδήγηση.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.278/1.900/1.250 χιλιοστά
Μεταξόνιο: 2.595 χιλιοστά
Χώρος αποσκευών: 185 λίτρα
Βάρος (kg): 1.500
Κινητήρας, 4691 c.c.
Ισχύς (PS/rpm): 450/7.000
Ροπή: (kgm/rpm): 47.9/4750
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Ημιαυτόματο 6 σχέσεων
Ανάρτηση
Εμπρός: Διπλά ψαλίδια
Πίσω: Διπλά ψαλίδια
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Τελική ταχύτητα: 292 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 4,2 sec
ΤΙΜΗ: 200.000 ευρώ

Πηγή: http://www.protothema.gr/

ΣΛΟΒΕΝΙΑ Ούτε η Λουμπλιάνα κατανοεί τις εμμονές της ΠΓΔΜ.

20-05-2009


Ακόμη και οι πλέον σταθεροί σύμμαχοι της ΠΓΔΜ κρατάνε σαφείς αποστάσεις από τις προκλητικές και ανιστόρητες κινήσεις της κυβέρνησης του Νίκολα Γκρούεφσκι έναντι της Ελλάδας, ενώ ο ΥΠΕΞ της γείτονος Αντόνιο Μιλόσοσκι ταξιδεύει την Παρασκευή για τη Νέα Υόρκη, προκειμένου να προετοιμάσει τη νομική στήριξη της προσφυγής των Σκοπίων στη Χάγη κατά της Ελλάδας.

Χθες, ο νέος πρόεδρος της ΠΓΔΜ Γκιόργκι Ιβάνοφ επισκέφθηκε τη Λουμπλιάνα και συναντήθηκε με τον σλοβένο ομόλογό του Ντανίλο Τρικ, με τον οποίο συζήτησαν την ευρωατλατνική προοπτική της ΠΓΔΜ και το ζήτημα της ονομασίας. Ο κ. Τρικ με δημόσιες δηλώσεις του έσπευσε να διαμηνύσει στην ηγεσία της ΠΓΔΜ να εγκαταλείψει τις ανιστόρητες κινήσεις που δεν βοηθάνε, αλλά περιπλέκουν την επίλυση του ζητήματος της ονομασίας, συμβουλεύοντας τους γείτονές μας να είναι προσεκτικοί στη χρήση του ονόματος του Μέγα Αλέξανδρου. Αυτή του η προτροπή μεταφράστηκε ως σαφέστατη αιχμή τόσο για τη μετονομασία δρόμων και διάφορων υποδομών όσο και για το γιγάντιο άγαλμα που είναι έτοιμη να στήσει η κυβέρνηση Γκρούεφσκι στην κεντρική πλατεία των Σκοπίων.
Ο πρόεδρος της Σλοβενίας δήλωσε πως η χώρα του παραμένει ισχυρός υποστηρικτής της ευρωατλαντικής προοπτικής της ΠΓΔΜ, τόνισε πως η χώρα του στηρίζει τις προσπάθειες του μεσολαβητή Μάθιου Νίμιτς. “Ελπίζω ότι θα επιτευχθεί πρόοδος τους προσεχείς μήνες. Θεωρώ ότι έφτασε η στιγμή για την επίλυση αυτού του μακροχρόνιου προβλήματος ” ανέφερε, ενώ εξέφρασε την ικανοποίησή του από τη διαβεβαίωση του κ. Ιβάνοφ ότι τα Σκόπια επιθυμούν μια “λογική λύση” στο ζήτημα της ονομασίας. Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΠΓΔΜ τόνισε ότι η χώρα του αναμένει την εντατικοποίηση των διαπραγματεύσεων για το θέμα της ονομασίας και τάχθηκε εκ νέου υπέρ μιας "δίκαιης λύσης που δεν θα βλάπτει τα συμφέροντα" της χώρας του.

ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΗ ΧΑΓΗ

Στον αντίποδα των πρόσφατων δηλώσεων του προέδρου της ΠΓΔΜ πως θα κάνει ό,τι είναι δυνατό για την ανάπτυξη καλών σχέσεων γειτονίας με την Ελλάδα, βρέθηκαν οι πράξεις της κυβέρνησης της γείτονος. Όπως ανακοινώθηκε, ο ΥΠΕΞ της ΠΓΔΜ αναχωρεί στο τέλος της εβδομάδας για τη Νέα Υόρκη, προκειμένου να συναντηθεί με τους νομικούς που ασχολούνται με την προσφυγή των Σκοπίων στη Χάγη κατά της Ελλάδας. Διευκρινίστηκε ότι ο Αντόνιο Μιλόσοσκι δεν θα συναντήσει τον Μάθιου Νίμιτς, σεβόμενος τους ρυθμούς που επιλέγει ο ειδικός διαπραγματευτής του ΟΗΕ στις διαπραγματεύσεις για το όνομα. Την ίδια ώρα εμπειρογνώμονες διεθνούς κύρους διαμηνύουν στα Σκόπια ότι ακόμη και αν το διεθνές δικαστήριο αποφανθεί ότι η Ελλάδα έχει παραβιάσει την Ενδιάμεση Συμφωνία του ʼ95, ουδείς μπορεί να την υποχρεώσει να άρει τις αντιρρήσεις της στις διαδικασίες για την ένταξη της ΠΓΔΜ στο ΝΑΤΟ και την Ε.Ε.

ΔΙΑΣΠΑΤΑΙ ΤΟ VMRO-DPMNE ΤΟΥ ΓΚΡΟΥΕΦΣΚΙ
Στο μεταξύ, πληθαίνουν οι “πονοκέφαλοι” του Νίκολα Γκρούεφσκι και στο εσωτερικό, αφού ο Λιούμπε Μπόσκοσκι, μέχρι πρότινος επιφανές στέλεχος του κυβερνώντος κόμματος VMRO-DPMNE, ετοιμάζεται να ιδρύσει νέο κόμμα. Ο Λ. Μπόσκοσκι, που κατήλθε ως ανεξάρτητος υποψήφιος στις προεδρικές εκλογές, συγκέντρωσε το διόλου ευκαταφρόνητο ποσοστό του 15%, διαθέτει μεγάλα ερείσματα στη λαϊκή βάση του VMRO-DPMNE, ενώ η δημοτικότητά του εκτινάχθηκε με την αθωωτική απόφαση του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου της Χάγης για τα εγκλήματα στην πρώην Γιουγκοσλαβία. Παράλληλα, το πολιτικό σκηνικό της γείτονος αναμένεται να επηρεαστεί σημαντικά και από την επανάκαμψη του πρώην προέδρου της ΠΓΔΜ Μπράνκο Τσερβένκοφσκι στο τιμόνι της “Σοσιαλδημοκρατικής Ένωσης” (SDSM), κάτι που αναμένεται να συμβεί στο συνέδριο του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης στις 24 Μαΐου.

Πηγή: www.makthes.gr

Θερινός πόλεμος κατά της φοροδιαφυγής.


20-05-2009

Σαφάρι των εφοριών για την ενίσχυση των δημοσίων εσόδων.
Στο 3,7% το δημόσιο έλλειμμα. Προθεσμία μέχρι το τέλος του 2010 έχει η κυβέρνηση, για να το επαναφέρει σε επίπεδα κάτω του 3%.
Εντός του Ιουνίου οι "προσαρμογές", που μεταφράζονται σε αυξήσεις φόρων.

Τον πόλεμο κατά της φοροδιαφυγής έχει κηρύξει η κυβέρνηση, σε μια προσπάθεια να πετύχει τη μείωση των ελλειμμάτων, χωρίς να χρειαστεί να καταφύγει σε νέα φορολογικά μέτρα ή τουλάχιστον να αποφύγει τα πλέον επώδυνα από αυτά. Συμπλέοντας με τις επιταγές της Κομισιόν, του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, αλλά και της... κοινής λογικής, που υπαγορεύει ότι τα μέτρα φορολογικού χαρακτήρα μπορεί να γυρίσουν μπούμερανγκ εν μέσω ύφεσης, το οικονομικό επιτελείο έχει θέσει σε συναγερμό τους φοροεισπρακτικούς και ελεγκτικούς μηχανισμούς του κράτους και ετοιμάζει θερμό καλοκαίρι για τους φοροφυγάδες. Στόχος είναι να συλληφθεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι από τα 20 δισ. ευρώ που χάνει το κράτος εξαιτίας της φοροδιαφυγής, ποσό υπεραρκετό, για να κλείσει όλες τις τρύπες του προϋπολογισμού.

Ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Παπαθανασίου έδωσε πρόσφατα τον τόνο δηλώνοντας: “Δεν πρόκειται να κάνουμε πίσω. Ο στόχος μας είναι να κυνηγήσουμε τους καρχαρίες της φοροδιαφυγής και να περιορίσουμε στην πράξη και όχι στα λόγια την πιο σύγχρονη μορφή κοινωνικής αδικίας, που είναι η φοροδιαφυγή”.

Στο πλαίσιο αυτό, τέθηκαν σε κατάσταση συναγερμού οι αρμόδιες υπηρεσίες, οι εφορίες και η Υπηρεσία Ειδικών Ελέγχων (πρώην ΣΔΟΕ), που προετοιμάζονται για φορολογικό σαφάρι ενόψει της έναρξης της θερινής περιόδου. Το καλοκαίρι αποτελεί παραδοσιακά την εποχή έξαρσης του φαινομένου της φοροδιαφυγής. Εμφαση θα δοθεί στις τουριστικές υπηρεσίες, στις ταβέρνες, στα μπαρ και στους χώρους αναψυχής, στον κλάδο χονδρικής κτλ.

Επίσης μελετάται η εισαγωγή νέων μέτρων, που θα ενθαρρύνουν τους πολίτες να ζητούν αποδείξεις για τις αγορές τους, ενώ στη μάχη ρίχνεται και η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων, η οποία με έξυπνες διασταυρώσεις στοιχείων θα επιχειρήσει να εντοπίσει τις επιχειρήσεις και τους επιτηδευματίες που φοροδιαφεύγουν.

ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ... ΜΕΤΡΑ

Βέβαια, εάν και αυτή η προσπάθεια δεν αποδώσει καρπούς, η κυβέρνηση δεν θα μπορέσει να αποφύγει τη λήψη άλλου τύπου μέτρων. Οι αριθμοί εξάλλου είναι αμείλικτοι. Είναι χαρακτηριστικό το χάσμα που χωρίζει τις προβλέψεις κυβέρνησης και Βρυξελλών για τα επίπεδα στα οποία θα κλείσει το δημόσιο έλλειμμα φέτος. Η Εθνική Στατιστική Υπηρεσία (ΕΣΥΕ) εξέδωσε χθες ανακοίνωση, σύμφωνα με την οποία το δημόσιο έλλειμμα φέτος θα κλείσει στο 3,7% του ΑΕΠ, όμως η Κομισιόν στην εαρινή της έκθεση τοποθετεί τον πήχη στο 5,1%. Υπενθυμίζεται ότι οι Βρυξέλλες έχουν δώσει στη χώρα μας προθεσμία μέχρι το τέλος του 2010 να επαναφέρει το έλλειμμα σε νόμιμα επίπεδα (κάτω από το 3% του ΑΕΠ). Η επίσημη κυβερνητική γραμμή παραμένει ότι δεν έχει ληφθεί ακόμη καμία οριστική απόφαση για νέα μέτρα και ότι όλα θα εξαρτηθούν από την εικόνα που θα σχηματίσουν οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών για την πορεία των εσόδων, των δαπανών και της ανάπτυξης.

Η εικόνα αυτή θα έχει σχηματιστεί τον Ιούνιο. Μετά την αξιολόγηση της πορείας της ελληνικής οικονομίας, θα γίνουν και οι όποιες διορθωτικές κινήσεις. "Το βέβαιο είναι ότι δεν έχουμε αυτή τη στιγμή άλλη επιλογή από το να πετύχουμε τους στόχους μας. Για αυτό και αξιολογούμε διαρκώς τα αποτελέσματα των μέτρων που εφαρμόζονται. Τον Ιούνιο, όταν θα έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα από το πρώτο εξάμηνο του έτους, θα αποτιμήσουμε την κατάσταση και, εφόσον κριθεί απαραίτητο, θα κάνουμε τις αναγκαίες προσαρμογές", δήλωσε χαρακτηριστικά πριν από λίγες ημέρες ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Παπαθανασίου. Το μενού των πιθανών μέτρων περιλαμβάνει, ως γνωστόν, αυξήσεις στους έμμεσους φόρους (τσιγάρα, καύσιμα, ποτά), αυξημένη φορολόγηση των υψηλών εισοδημάτων, τακτοποίηση των ημιυπαίθριων χώρων κτλ.

Πηγή: www.makthes.gr

Παλαιότερες Αναρτήσεις

prev next

































.

Blog Archive