Τρίτη, 31 Μαρτίου 2009

Τα φάρμακα ευθύνονται για το 25% των τροχαίων.


31-03-2009

Κάποια αναλγητικά, ειδικά σε περιπτώσεις υπέρβασης της συνιστώμενης δοσολογίας ή σε συνδυασμό με κωδεΐνη, μπορούν να επηρεάσουν την ικανότητα οδήγησης με δραματικά αποτελέσματα

Επικίνδυνη για την πρόκληση τροχαίου ατυχήματος μπορεί να αποβεί η λήψη φαρμάκων. Σύμφωνα με έρευνες περίπου 20% των σκευασμάτων που κυκλοφορούν στην αγορά, μεταξύ των οποίων υπνωτικά, ψυχοφάρμακα αλλά και φάρμακα κατά της επιληψίας, μπορεί να επηρεάσει την ικανότητα οδήγησης

Ειδικότερα για το 25% των ατυχημάτων ευθύνεται άμεσα ή έμμεσα η λήψη φαρμάκων, ενώ 80% των οδηγών που λαμβάνουν φάρμακα δεν γνωρίζει ότι μπορεί να επηρεάζουν την ικανότητα οδήγησης.

Τα στοιχεία αυτά ανακοίνωσε η αναπληρώτρια καθηγήτρια Φαρμακολογίας της Ιατρικής σχολής του ΑΠΘ, αναισθησιολόγος Μαρία Μυρωνίδου-Τζουβελέκη, κατά τη διάρκεια των εργασιών του 24ου βορειοελλαδικού ιατρικού συνεδρίου, το οποίο διεξήχθη στη Θεσσαλονίκη.

“Τα φάρμακα μπορεί να προκαλέσουν σωματικές διαταραχές, μείωση των λειτουργιών των αισθήσεων και διαταραχές της συνείδησης ή ψυχοφυσιολογικές διαταραχές, επιδρώντας με τον τρόπο αυτό στην ικανότητα οδήγησης. Οι ασθενείς που λαμβάνουν υπνωτικά, ψυχοφάρμακα ή αντιισταμινικά δεν πρέπει να οδηγούν. Αντίστοιχες συστάσεις ισχύουν και για σκευάσματα κατά της νόσου Πάρκινσον ή της επιληψίας”, τόνισε η κ. Τζουβελέκη.

Επιπλέον ανέφερε ότι ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται και στη λήψη άλλων, “λιγότερο ύποπτων” φαρμάκων. Πολλές κατηγορίες αναλγητικών, ειδικά σε περιπτώσεις υπέρβασης της συνιστώμενης δοσολογίας ή σε συνδυασμό με κωδεΐνη, μπορούν να επηρεάσουν την ικανότητα οδήγησης με δραματικά αποτελέσματα. Το ίδιο ισχύει και για ορισμένα αντιυπερτασικά ή αντιδιαβητικά φάρμακα. Επίσης απαγορεύεται η οδήγηση μετά την τοπική χορήγηση οφθαλμολογικών φαρμάκων, τα οποία ελαττώνουν την οπτική οξύτητα και την ικανότητα προσαρμογής των οφθαλμών.
“Πολλά φάρμακα, τα οποία, όταν ληφθούν μεμονωμένα, δεν επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα οδήγησης, είναι δυνατό να έχουν ολέθριες επιδράσεις, όταν συγχορηγηθούν με άλλα σκευάσματα ή αλκοόλ. Συνεπώς όσοι λαμβάνουν φάρμακα οφείλουν να τηρούν τη συνιστώμενη από το γιατρό δοσολογία και να αποφεύγουν την ταυτόχρονη λήψη πολλών φαρμάκων ή το συνδυασμό με αλκοόλ”, επισήμανε η κ. Μυρωνίδου.

ΥΠΝΗΛΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΧΑΙΑ

Σε τροχαίο ατύχημα όμως μπορεί να οδηγήσει και η υπνηλία σε συνδυασμό με τουλάχιστον δύο ποτήρια αλκοόλ. Όπως ανέφερε η υπεύθυνη του εργαστηρίου ύπνου στο νοσοκομείο “Άγιος Παύλος”, πνευμονολόγος Έφη Βλαχογιάννη, το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από πείραμα που έγινε στην Ιατρική σχολή του πανεπιστημίου της Πενσιλβάνια των ΗΠΑ, όπου μελετήθηκαν 20 άτομα (εννέα άνδρες και έντεκα γυναίκες), ηλικίας 23 χρόνων.

Στην πρώτη φάση τα άτομα κλήθηκαν να οδηγήσουν σε προσομοιωτή οδήγησης στη 1 η ώρα μετά τα μεσάνυχτα, αφού είχαν κοιμηθεί μόλις πέντε ώρες το προηγούμενο 24ωρο. Η δεύτερη φάση έγινε υπό τις ίδιες συνθήκες, αλλά τους χορηγήθηκαν και δύο αλκοολούχα ποτά. Τα επίπεδα αλκοόλης στο αίμα ήταν μέσα στα επιτρεπτά από το νόμο όρια.

“Και στις δύο φάσεις της μελέτης διαπιστώθηκε ότι τα νεαρά άτομα παρουσίασαν διαταραγμένη επίδοση στον προσομοιωτή. Ο χρόνος τροχοπέδησης, οι αποκλείσεις από το στόχο, οι μεταβολές της ταχύτητας χωρίς λόγο και ο αριθμός των προσκρούσεων ήταν αυξημένος. Ο αριθμός των λαθών κατά την οδήγηση στον προσομοιωτή ήταν περισσότερο αυξημένος στη δεύτερη φάση του πειράματος”, εξήγησε η κ. Βλαχογιάννη.

Το ενδιαφέρον στη μελέτη είναι ότι οι γυναίκες μπορούσαν να προβλέψουν τις επιδόσεις τους ακριβέστερα από τους άνδρες κατά την αʼ φάση του πειράματος. Αντίθετα στη δεύτερη φάση κανένα από τα άτομα δεν μπορούσε να εκτιμήσει την κατάσταση και την ικανότητά του για οδήγηση.

“Υψηλό κίνδυνο για τροχαία ατυχήματα αντιμετωπίζουν οι νέοι άνδρες που οδηγούν μετά τις 12 τα μεσάνυχτα. Η αδυναμία να έχουν σαφή αντίληψη της κατάστασης στην οποία βρίσκονται τους καθιστά πιθανόν ευκολότερα θύματα της κόπωσης και της υπνηλίας συγκριτικά με τις γυναίκες της ίδιας ηλικίας”, εξήγησε η κ. Βλαχογιάννη.

Πηγή: www.makthes.gr

Οι Tαλιμπάν ανέλαβαν την ευθύνη για την επίθεση στη Λαχόρη.


31-03-2009

Ο ηγέτης των πακιστανών ταλιμπάν Μπαϊτουλάχ Μεχσούντ ανέλαβε σήμερα την ευθύνη της επίθεσης σε σχολή της αστυνομίας ανατολικά της Λαχόρης.
"Ναι, πραγματοποιήσαμε την επίθεση αυτή.
Θα δώσω λεπτομέρειες αργότερα", επισήμανε ο Μεχσούντ, που έχει τη βάση του στην περιοχή των φυλών στο Ουαζιριστάν.
Από την επίθεση έχασαν τη ζωή τους οκτώ σπουδαστές της σχολής και πολλοί τραυματίστηκαν.


Πηγή: www.express.gr

Η JLo επιστρέφει... ''στις ρίζες της''

31-03-2009

Ένα χρόνο σχεδόν μετά τη γέννηση των δίδυμων παιδιών της, η Τζένιφερ Λόπεζ επανήλθε στα κιλά της και … στο στυλ που είχε εφτά περίπου χρόνια πριν, όταν κυκλοφόρησε το άλμπουμ Jenny From The Block.

Η 39χρονη Λόπεζ εμφανίσθηκε προχθές στο Τόκυο, σε ένα γκαλά μόδας για τις τσάντες της σχεδιάστριας Samantha Thavasa, ντυμένη με ένα στενό, κοντό παντελόνι, μία ριχτή ριγέ μπλούζα και ψηλοτάκουνα άσπρα πέδιλα.


Μιλώντας σε 100 περίπου θαυμαστές, η Τζένιφερ εξέφρασε την αγάπη της για την ιαπωνική μόδα και τους συμβούλευσε να είναι «ειλικρινείς στον εαυτό τους».

Άλλες σταρ που έχουν συμμετάσχει στη διαφημιστική καμπάνια της συγκεκριμένης μάρκας είναι η Βικτώρια Μπέκαμ, οι αδερφές Πενέλοπε και Μόνικα Κρουζ, η Μπιγιόνσε και οι αδερφές Χίλτον.

Πηγή: www.zougla.gr

Η… ηλεκτρική Tesla ξαναχτυπάει.

31-03-2009

Tο Model S, ένα όμορφο sport sedan μήκους σχεδόν πέντε μέτρων
Ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει σχεδόν 250 ίππους
Tο 0-100 km επιτάχυνσης καλύπτονται σε περίπου 6 sec


Η… ηλεκτρική Tesla ξαναχτυπάει, αυτή τη φορά με ένα sport sedan μοντέλο! Μετά το roadster που σημείωσε μεγάλη εμπορική επιτυχία σε όλο τον κόσμο, η εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικών… supercars παρουσίασε το Model S, ένα όμορφο sport sedan μήκους σχεδόν πέντε μέτρων που μπορεί να μετακινήσει πέντε ενήλικες με τις αποσκευές τους.

Ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει σχεδόν 250 ίππους, με την τελική ταχύτητα του μοντέλου περιορίζεται ηλεκτρονικά (δηλαδή πάει και παραπάνω) στα 210 km/h , ενώ το 0-100 km επιτάχυνσης καλύπτονται σε περίπου 6 sec. Πηγή της ενέργειας που δίνει ζωή στον κινητήρα του εντυπωσιακού μοντέλου είναι μία συστοιχία μπαταριών λιθίου, παρόμοιες με αυτές που χρησιμοποιούμε καθημερινά σε φορητές ηλεκτρονικές συσκευές όπως κινητά τηλέφωνα, laptops και οι οποίες είναι τοποθετημένες στο πάτωμα του αυτοκινήτου!

Η φόρτιση γίνεται είτε από μια απλή πρίζα (των 220V), είτε από ειδική εγκατάσταση στο parking του σπιτιού σας, η οποία επίσης χρησιμοποιεί το ηλεκτρικό ρεύμα του δικτύου της περιοχής σας. Η φόρτιση με την απλή πρίζα διαρκεί μέχρι 3,5 ώρες, ενώ με την ειδική εγκατάσταση (κοστίζει περίπου 3.000 €) περιορίζεται στα 45 λεπτά.
Σημειώστε ότι το Model S θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις μπαταριών, με ακτίνα δράσης 260, 370 και 480 km.

Οι παραγγελίες για το Model S έχουν ήδη αρχίσει μέσω του διαδικτύου στο http://www.teslamotors.com/, με αρχική τιμή τα 50.000 δολάρια. Τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν στα μέσα του 2011, ενώ εντός της χρονιάς θα γίνουν τα εγκαίνια των εκθέσεων της Tesla στο Λονδίνο και το Μόναχο.

Πηγή: www.protothema.gr

Ο πληθωρισμός «προσγειώνει» τα επιτόκια.

31-03-2009


Επιβράδυνση του πληθωρισμού στην ευρωζώνη σε ιστορικό χαμηλό αναμένεται το Μάρτιο, σύμφωνα με την προκαταρκτική εκτίμηση της Eurostat που δόθηκε στη δημοσιότητα.

Σύμφωνα με την εκτίμηση, ο ετήσιος πληθωρισμός αναμένεται να διαμορφωθεί στο 0,6%, μετά την άνοδο 1,2% που είχε καταγραφεί το Φεβρουάριο του 2008 και την άνοδο 1,1% που είχε καταγραφεί τον περασμένο Ιανουάριο.

Η διαμόρφωση του ετήσιου πληθωρισμού σε αυτά τα επίπεδα είναι πρωτόγνωρη για την ευρωζώνη, από τη δημιουργία της, το 1999. Πρόκειται, εξάλλου, για τα χαμηλότερα επίπεδα διαμόρφωσης του πληθωρισμού από την έναρξη συλλογής αυτών των στατιστικών στοιχείων το 1996.

Η ενδεχόμενη επιβεβαίωση της προκαταρτικής εκτίμησης της Eurostat θα σηματοδοτήσει περαιτέρω απομάκρυνση από τον στόχο τον οποίο έχει θέσει για τον μέσο ετήσιο πληθωρισμό η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, λίγο κάτω από το 2%.

Η δημοσιοποίηση της εκτίμησης έρχεται λίγες μόνον μέρες πριν από την αναμενόμενη απόφαση της ΕΚΤ, την Πέμπτη, να προχωρήσει σε νέα μείωση του βασικού επιτοκίου της ευρωζώνης κατά 0,50%, στο 1%, σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα.

Η τελευταία φορά που η ΕΚΤ είχε προχωρήσει σε μείωση των επιτοκίων της ευρωζώνης ήταν πριν ένα μήνα. Η νέα μείωση θα είναι η έκτη από τον Οκτώβριο του 2008, όταν το ελάχιστο επιτόκιο προσφοράς για πράξεις κύριας αναχρηματοδότησης ήταν ακόμη στο 4,25%.

Πηγή: www.ant1online.gr

Περίλαμπρο ανάκτορο του Μεγάλου Αλεξάνδρου αποκαλύπτεται στην Πέλλα.

31-3-2009


Ως το μεγαλύτερο και εντυπωσιακότερο ανάκτορο της Μακεδονίας, όπου γεννήθηκε, εκπαιδεύτηκε και ανδρώθηκε ο Μέγας Αλέξανδρος, περιγράφουν οι αρχαιολόγοι το ανάκτορο που εντοπίστηκε στην αρχαία Πέλλα, έπειτα από τρία χρόνια ανασκαφών.

Τα ευρήματα, που θα παρουσιαστούν στη φετινή επιστημονική συνάντηση για το αρχαιολογικό έργο στη Μακεδονία και τη Θράκη, είναι εντυπωσιακά: Χώροι συμποσίων, δεκάδες κοιτώνες και εστιατόρια, παλαίστρα με ψηφιδωτά δάπεδα, πισίνα, λουτρά και χώροι προετοιμασίας και εκπαίδευσης των νεαρών γόνων των Μακεδόνων αριστοκρατών που χρονολογούνται στα παιδικά και εφηβικά χρόνια του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Το συνολικής έκτασης 70 στρεμμάτων ανάκτορο (μήκους 400 μ. και πρόσοψης 160 μ.) αποκαλύπτεται δυτικά του σημερινού χωριού και βόρεια του σημείου όπου βρίσκεται το νεοανεγερθέν Μουσείο Πέλλας.

Σύμφωνα με τα Νέα, στο εσωτερικό του ανακτόρου οι ανασκαφείς εντόπισαν χώρους δείπνων και συμποσίων και γύρω από την ενσωματωμένη στο κτίριο παλαίστρα ελαιοθέσια (χώροι όπου οι εκπαιδευόμενοι νεαροί βασιλόπαιδες άλειφαν με λάδι τα σώματά τους προετοιμαζόμενοι για αθλοπαιδιές).

Ο πυρήνας του κτιρίου των ανακτόρων χρονολογείται στα πρώιμα χρόνια, όπως και ολόκληρη η πόλη της Πέλλας.

«Πρόκειται για το μεγαλύτερο και εντυπωσιακότερο ανάκτορο στον μακεδονικό χώρο» δηλώνει ο αρχαιολόγος Παύλος Χρυσοστόμου, ανασκαφέας της ευρύτερης περιοχής την τελευταία 25ετία, που μετέχει στη φετινή επιστημονική συνάντηση για το αρχαιολογικό έργο στη Μακεδονία και τη Θράκη, με εισήγηση υπό τον τίτλο «Πέλλης βασίλειον».

Πηγή: www.in.gr

Λουκέτο σε ακροδεξιά-ναζιστική οργάνωση στη Γερμανία

31/3/2009

Με απόφαση του υπουργείου Εσωτερικών της Γερμανίας, απαγορεύθηκε η λειτουργία της ακροδεξιάς οργάνωσης Heimattreue Deutsche Judend (Ενωση Νεότητας Πιστής στην Πατρίδα), καθώς διαπιστώθηκε ότι προσηλύτιζε παιδιά στη ναζιστική ιδεολογία κατά τη διάρκεια κατασκηνώσεων.

Τα ξημερώματα της Δευτέρας (30/3) πραγματοποιήθηκαν έρευνες στα σπίτια πολλών στελεχών της οργάνωσης, η οποία σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Εσωτερικών, «διαδίδει την ρατσιστική και εθνικοσοσιαλιστική ιδεολογία». Παράλληλα, κατασχέθηκαν τα περιουσιακά στοιχεία της οργάνωσης, η οποία παρουσιαζόταν ως Ένωση για την προστασία του περιβάλλοντος.

Σύμφωνα με τα γερμανικά μέσα ενημέρωσης, η οργάνωση, η οποία έχει περίπου 400 μέλη σε ολόκληρη τη χώρα, ιδρύθηκε το 1990 και είναι γνωστή κυρίως από τις κατασκηνώσεις της, όπου παιδιά και έφηβοι ζούσαν υπό αυστηρή πειθαρχία και προσηλυτίζονταν στη νεοναζιστική ιδεολογία.

«Η HDJ , στο πλαίσιο συνεδριάσεων φαινομενικά μη πολιτικού χαρακτήρα, μετέδιδε μια εθνικοσοσιαλιστική αντίληψη του κόσμου προς τα παιδιά και τους εφήβους» αναφέρεται στην ανακοίνωση του υπουργείου Εσωτερικών.

Και προστίθεται: «Στο πλαίσιο ειδικών δραστηριοτήτων, παιδιά σχολικής ηλικίας εκπαιδεύονταν στην ρατσιστική ιδεολογία. Τους ζητούσαν να διατηρήσουν "την καθαρότητα του αίματος" και να διαιωνίσουν "το γερμανικό έθνος". Οι "ξένοι" και οι "εβραίοι" παρουσιάζονταν ως κίνδυνος προς το "γερμανικό έθνος"».

πηγή : www.cosmo.gr

Κάνει περικοπές και το 2008 είχε κέρδη 4,5 εκ ευρώ

31/3/2009

Ο άνθρωπος είναι μεγάλος χιουμορίστας! Την στιγμή που κόβει μισθούς από τους εργαζόμενους του, ο Γ.Μυλωνάς είχε κέρδη το 2008 κοντά στα 4,5 εκ ευρώ! Τι να πούνε και οι άλλοι δηλαδή;

΄΄Ζωγράφισε΄΄ πάλι ο πρόεδρος του ΣΕΒ Βορείου Ελλάδος,ο πασίγνωστος Μυλωνάς.

Την ώρα που απαιτεί από τους εργαζομένους στην εταιρεία του,περικοπή μισθών για να μην προβεί σε απολύσεις,δημοσιεύει τον ισολογισμό με κέρδη 4,5 εκ. ευρώ για το έτος 2008.
Και δεν είναι μόνο ο Μυλωνάς.Δεκάδες είναι οι ...

διάφοροι αεριτζήδες επιχειρηματίες,που ενισχύθηκαν και από κρατικές δουλειές,που εκμεταλευόμενοι την κρίση,προχωρούν σε αλλαγή των εργασιακών σχέσεων.
Και το Κράτος του Κουρασμένου?Κοιτά αμέριμνο τα έργα και τις ημέρες των τέως εθνικών νταβατζήδων.
Ρε μπας και πάει να βγάλει από τους εργάτες του,τη χασούρα που είχε από τον Παλαιοκώστα;

Πηγή: kariofili.blogspot.com

68 + 1 ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ...

31/3/2009

Πολλά είναι τα ερωτήματα που χρόνια ολόκληρα, αιώνες, παραμένουν αναπάντητα...

01. Από τι υλικό είναι φτιαγμένο το πελεκούδι και καίγεται συνέχεια;
02. Σε ποια ακριβώς περιοχή του ουράνιου θόλου βρίσκεται το σφοντύλι;
03. Ποιος και ποτέ ενημέρωσε τον Ταρζάν ότι τον λένε έτσι;
04. Γιατί ο Donald Duck όταν βγαίνει από το μπάνιο φοράει πετσέτα ενώ κυκλοφορεί τις υπόλοιπες ώρες χωρίς παντελόνι;
05. Τι ακριβώς σημαίνει επιτέλους Ζαβαρακατρανέμια;
06. Ποιος είναι επιτέλους ο ανιψιός του Μπάρμπα Μπεν και ποιος του Μπάρμπα Στάθη;
07. Η απαγόρευση του καπνίσματος σε χώρους εργασίας ισχύει και στις καπνοβιομηχανίες;
08. Πως λύνει το πρόβλημα με τα οδοντικά σύμφωνα, όποιος μιλάει έξω από τα δόντια;
09. Μπορεί κάποιος να αποφασίσει οριστικά ότι είναι αναποφάσιστος;
10. Θα είχε διαφορά αν αντί να τραβάει κανείς ένα ζόρι, το έσπρωχνε;
11. Όταν κάποιος με μανία καταδιώξεως, καταδιώκεται πραγματικά, λέμε ότι θεραπεύτηκε;
12. Γιατί τα ντουλάπια στα αστυνομικά τμήματα έχουν κλειδαριές;
13. Με ποια ακριβώς επιχειρήματα έπεισε ο Νώε τα ψάρια να αφήσουν το νερό και να μπουν στην κιβωτό;
14. Ποιος ήταν ο αντικειμενικός σκοπός αυτού του Αλέξη όταν κρυβόταν πίσω από τις λέξεις;
15. Υπάρχει λογική απάντηση στην ερώτηση "Γύρισες";
16. Γιατί χρειάζονται πλύσιμο οι πετσέτες του ντους αφού όταν τις χρησιμοποιούμε είμαστε καθαροί;
17. Αφού ο άνθρωπος προέρχεται από τον πίθηκο γιατί υπάρχουν ακόμη πίθηκοι;
18. Τι σημαίνει κάθομαι όρθιος;
19. Οι γοργόνες κάνουν απολέπιση;
20. Τα ΑΤΜ γιορτάζουν της Αναλήψεως;
21. Γιατί τις λέμε ατομικές βόμβες αφού σκοτώνουν πολλούς;
22. Πώς λέγεται ένα αγριογούρουνο όταν είναι ήρεμο;
23. Ο ΤΕΝ-ΤΕΝ δε θα έπρεπε να λέγεται TWENTY;
24. Γιατί λέγονται πολύ-θρόνες αφού κάθεται μόνο ένας;
25. Τι γεύση έχουν τα λυσσακά;
26. Σε τι τεστ επιδεξιότητας υποβάλλεται ο κώλος ώστε
να αποκτήσει τελικά δικαίωμα στο μεταξωτό βρακί;
27. Υπάρχει επιστημονική εξήγηση γιατί το παρδαλό κατσίκι έχει μεγαλύτερη αίσθηση του χιούμορ από τα
υπόλοιπα μονόχρωμα;
28. Το @ σε τι ακριβώς μοιάζει με το παπάκι;
29. Δεν είναι σατανική σύμπτωση όποιος βρίσκεται στην τουαλέτα όταν χτυπάς να ονομάζεται "άλλος";
30. Ο Κουτρούλης πόσους προσκεκλημένους έχει τελικά στο γάμο του;
31. Υπάρχει κάποιος ψυχοπαθής που δημιουργεί συστηματικά λάκκους στις φάβες;
32. Γιατί όταν οι τράπεζες στέλνουν "τελευταία ειδοποίηση" για μια δόση, στη συνέχεια αθετούν την υπόσχεσή τους και ξανασχολούνται μαζί μας;
33. Τι βύσμα έχει τελικά αυτός ο ουδείς και όλοι τον θεωρούν αναντικατάστατο;
34. Στην Αφρική πως ονομάζεται το αράπικο φιστίκι;
35. Πόσο περήφανος για το σώβρακό του είναι ο Σούπερμαν ώστε να το φοράει πάνω από το παντελόνι;
36. Γιατί του διαόλου η μάνα δε δοκιμάζει να μείνει πιο κοντά;
37. Τι χρησιμεύει η τρύπα στα ντόνατς;
38. Αυτός που βρίσκεται παγιδευμένος ανάμεσα στο "γκρεμό" και στο "ρέμα", έφτασε εκεί κολυμπώντας ή σκαρφαλώνοντας;
39. Αυτός που γράφει το "ακόμα πιο νόστιμο" στις συσκευασίες των γατοτροφών, πώς είναι τόσο σίγουρος;
40. Τι μέσο χρησιμοποιεί ένα βουνό για να πάει στον Μωάμεθ;
41. Αυτό το "διαφανές-περιτύλιγμα-με-τις-φουσκάλες-που-κάνουν-τσούκου-τσούκου-και-κάθονται-όλοι-και-τις-σπάνε-σαν-υπνωτισμένοι", ξέρει κανένας πως λέγεται με μία λέξη;
42. Γιατί οι αριθμοί στο κομπιουτεράκι είναι τοποθετημένοι ανάποδα σε σχέση με τους αριθμούς στα τηλέφωνα;
43. Αφού λένε πως το κολύμπι κάνει καλό στη σιλουέτα πως εξηγούν τις φάλαινες;
44. Οι επιγραφές που λένε πως "επιτρέπουν την είσοδο μόνο σε σκυλιά που οδηγούν τυφλούς", περιμένουν να διαβαστούν από τα σκυλιά ή από τους τυφλούς;
45. Τι εργαλεία έχουν πια αυτά τα "πράσα" και πιάνουν συνέχεια διάφορους εκεί;
46. Πόσα χρόνια διαρκεί ένα "ζαμάνι";
47. Aφού τα λαγοπόδαρα φέρνουν τύχη γιατί οι λαγοί καταλήγουν στιφάδο?
48. Τα κινέζικα αρκουδάκια "ΠΑΝΤΑ"στα αγγλικά λέγονται "ΑLWAYS"?
49. Tι περιμένει να ακούσει η μακαρονάδα "PESTO"?
50. Πώς λέγεται η φέτα πριν κοπεί?
51. Aν διασταυρωθεί μια αλογόμυγα και μια χρυσόμυγα θα προκύψει ένα χρυσό άλογο?
52. Είναι λογικό οι επιγραφές "Ξεπούλημα λόγω διάλυσης" να δείχνουν τόσο ενθουσιώδεις;
53. Τι μέγεθος πρέπει να αποκτήσει το σαγανάκι για να πάψει να αναφέρεται με υποκοριστικό;
54. Αυτοί που αποφασίζουν να ακούσουν την καρδιά τους, τι οδηγίες παίρνουν ακριβώς εκτός από το τοκ-τοκ;
55. Κάποιος που έχει «πουλήσει ακριβά το τομάρι του», σε τι φιλοδοξεί να ξοδέψει τα λεφτά του εκτός από δερματολόγους;
56. Που ακριβώς είδε το "άλογο" ή τον "κάμπο" αυτός που αποφάσισε να δώσει όνομα στον "ιππόκαμπό";
57. Αυτός που έγραψε το στίχο "Σαν την παπαρούνα μοιάζεις, χίλια χρώματα αλλάζεις", τι ακριβώς είχε πάρει;
58. Αντί να φεύγουμε "σιγά-σιγά" δε θα μπορούσαμε να μείνουμε λίγο ακόμα και μετά να φύγουμε "γρήγορα-γρήγορα";
59. Ο Άγιος Παντελεήμονας που αποτελεί το δημοφιλή προορισμό κουτσών και στραβών, είναι τελικά ορθοπεδικός ή οφθαλμίατρος;
60. Πόσα ραντεβού έχει να θυμηθεί πιά στη ζωή του ένας ελέφαντας ώστε να μας πουλάει τόσα χρόνια μούρη για τη μνήμη του;
61. Γιατί επιμένουμε να χαιρετάμε πάντα αυτό τον Πλάτανο αφού μας έχει πάντα χεσμένους;
62. Αφού η κόλλα UHU κολλάει τα πάντα, γιατί δεν κολλάει και μέσα στο σωληνάριο;
63. Στην ερώτηση " Θελετε να γινετε δωρητης οργάνων" η απάντηση "παρτε τα @@@δια μου" θεωρειται θετική ή αρνητική???
64. Γιατί τόσα χρόνια δεν έχει καταφέρει να στεγνώση η "Λούτσα";
65. Όταν δεν βρέχει, πώς ονομάζεται το Rain Forest;
66. Τι θα πρωτοπρολάβουμε να κάνουμε τελικά, του "Αγίου Πού.... ανήμερα";
67. Αφού το σύμπαν διαστέλλεται, γιατί κάθε μέρα δυσκολεύομαι όλο και περισσότερο να βρω να παρκάρω;
68. Αφού οι μεταξωτές κορδέλες βρίσκονται πιο εύκολα από τα φύκια, πού είναι ακριβώς το πρόβλημα;
Και
69. Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα;

Πηγή: trifylianews.blogspot.com

Τι λέει αυτός ρε παιδιά; Πάει καλά;

31/3/2009

Ψηφιακή Ελλάδα ονομάζει την εκπομπή του αυτός ο Νίκος Βασιλάκος. Άλλη μια σαχλαμάρα της ΕΡΤ του άχρηστου Παναγόπουλου που τον πληρώνουμε αδρά μέσω της ΔΕΗ όλοι οι Έλληνες.

Τον παρακολουθήσαμε σήμερα και εκτός από το ενοχλητικό (και καθόλου αντιπροσωπευτικό για τους σοβαρούς μπλόγκερς) στυλάκι είπε την μεγαλειώδη κοτσάνα που μας άφησε στον τόπο!

"Υπάρχουν προσφορές σε μπλόγκερς να ενταχθούν σε πολιτικά γραφεία όσο πλησιάζουν εκλογές. Για μας που είμαστε στον κόσμο του ίντερνετ θεωρούμε ότι όλα αυτά είναι καλά. Είναι σωστό να δίνει δουλειά το πολιτικό σύστημα της χώρας στο... μπλογκιστικό, το οποίο δουλεύει γι αυτά τα πράγματα"


Τί λες ωρέ ανόητε μικροέλληνα; Τί ξεστομίζει ο στόμας σου ωρέ ... ανθρωπάκι;

Καταρχήν, ποιός σου είπε ότι με αυτά που λες εκπροσωπείς τους μπλόγκερς;


ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΑΡΑΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΝΩ ΕΣΥ ΤΟΥΣ ΓΛΥΦΕΙΣ;

ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΑ... ΜΠΛΟΓΚΣ ΓΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;

Αυτός ο κύριος πληρώνεται από την ΕΡΤ και η γυναίκα του είναι νομική σύμβουλος των χρηστών Internet που είναι πρόεδρος ο ίδιος. Αλλά πόσοι τον ψήφισαν και ποιος του είπε ότι εκπροσωπεί όλο τον κόσμο; Τι προβοκάτσια είναι αυτή ότι δέχονται προτάσεις από πολιτικά γραφεία; Πες ρε Βασιλάκε ποιοι είναι; Ντροπή να λες ότι κάποιος γίνεται ...ορντινάτσα πολιτικού και να αοριστολογείς.

Πηγές: atakes.gr , troktiko.blogspot.com

Σχόλιο blogger: Οκ, καλή και μια εκπομπή για τα βασικά του internet, καλός και για παρουσιαστής ο Βασιλάκος, αλλά δεν μπορεί να εκπροσωπεί τους blogger ένας βολεμένος από την ΕΡΤ και πρόεδρος της ΕΕΧΙ. Ας κάνει εκεί την δουλειά του και ας αφήσει τους bloggers να κρίνουν τις (αααν υπάρχουν) προσφορές απ' τα πολιτικά γραφεία, γιατί το για ποιον δουλεύει το "μπλογκιστικό σύστημα" προφανώς και δεν το έχει καταλάβει καλά αν βρίσκει καλή ιδέα τα blogs να εξυπηρετούν το πολιτικό σύστημα.

Χρειάζονται θυσίες είπε ο Ομπάμα

31/3/2009

Ρευστότητα υπό προθεσμία θα δώσει ο Ομπάμα στις αυτοκινητοβιομηχανίες καλώντας παράλληλα σε θυσίες, συνδικαλιστές, πωλητές και πιστωτές. Η αυτοκινητοβιομηχανία θα έχει άλλη μία τελευταία ευκαιρία να ανασυγκροτηθεί, ειδάλλως θα χάσει την κυβερνητική υποστήριξη, δήλωσε ο Αμερικανός Πρόεδρος σε συνέντευξη Τύπου.

Σε μία δραματική κυβερνητική παρέμβαση στον χώρο της βιομηχανίας, ο Ομπάμα ζήτησε να γίνουν μία σειρά αλλαγών στις εταιρίες GM και Chrysler, τις οποίες προειδοποίησε ότι έως τώρα δεν κατάφεραν να αποδείξουν ότι μπορούν να επιβιώσουν. Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία General Motors ανακοίνωσε ότι θα κάνει "οποιαδήποτε βήματα" είναι απαραίτητα για την ανοικοδόμησή της, στα οποία περιλαμβάνεται το ενδεχόμενο να κηρύξει πτώχευση.

Σε ανακοίνωσή του ο νέος επικεφαλής της εταιρίας, Φριτζ Χέντερσον, αντικαταστάτης του παραιτηθέντα Ρικ Ουάγκονερ, ανέφερε ότι η εταιρία αντιμετωπίζει "σημαντικές προκλήσεις", αλλά "δεσμεύεται απολύτως να ολοκληρώσει με επιτυχία την ανασυγκρότηση της GM". Όπως τόνισε ο Χέντερσον, η εταιρία στις προσεχείς 60 ημέρες θα βρεθεί αντιμέτωπη με "σκληρά θέματα", μεταξύ των οποίων οι συμφωνίες με τους μετόχους και με τους συνδικαλιστές, που δεν έχουν τηρηθεί.

"Η προτίμησή μας είναι να ολοκληρώσουμε αυτή την ανοικοδόμηση αποφεύγοντας τα δικαστήρια. Ωστόσο η GM θα κάνει οποιαδήποτε βήματα είναι αναγκαία για να ανοικοδομηθεί επιτυχώς η εταιρία, κάτι που θα μπορούσε να περιλαμβάνει μία διαδικασία που θα τεθεί υπό δικαστική επιτήρηση", αναφέρει ο Χέντερσον στην ανακοίνωσή του, που δίνεται στη δημοσιότητα αμέσως μετά τη συνέντευξη Τύπου του Αμερικανού προέδρου.

Η GM, η μεγαλύτερη αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, έχει χρονικό περιθώριο 60 ημερών για να επιτύχει νέες συμφωνίες με τα συνδικάτα και τους πιστωτές για να επιστρέψει στην κερδοφορία. Ωστόσο ο Λευκός Οίκος έκρινε ότι η τρίτη σε μέγεθος αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, η Chrysler, αδυνατεί να σταθεί μόνη της στα πόδια της. Η εταιρία έχει χρονικό περιθώριο 30 ημερών να φθάσει σε συμφωνία συνεργασίας με την ιταλική Fiat, που έχει εκδηλώσει το ενδιαφέρον για την απόκτηση μειοψηφικού πακέτου της αμερικανικής.

Μορκιόνε: Η συμφωνία συνεργασίας ανάμεσα στη Fiat και Chrysler θα επιτρέψει να διασωθούν θέσεις εργασίας στις ΗΠΑ

Η συμμαχία ανάμεσα στην αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Chrysler και στην ιταλική Fiat θα βοηθήσει ώστε "να διασωθούν πολλές θέσεις εργασίας στις ΗΠΑ", τονίζει στο ανακοινωθέν του ο επικεφαλής του ιταλικού ομίλου Σέρτζο Μαρκιόνε.

"Θα ήθελα να ευχαριστήσω δημοσίως τον πρόεδρο Μπαράκ Ομπάμα για την ενθάρρυνση για να περαιωθεί η στέρεα συμμαχία ανάμεσα στην Chrysler και Fiat", τονίζει ο Μαρκιόνε.

"Η συμμαχία τούτη όχι μόνον θα επιτρέψει στην Chrysler να ενισχύσει την δική της οικονομική σταθερότητα, αλλά θα συμβάλλει επίσης και στη διάσωση θέσεων εργασίας στις ΗΠΑ και θα κατορθώσει να επιταχύνει κατά σημαντικό τρόπο τις προσπάθειες για να παραχθούν οχήματα χαμηλής κατανάλωσης, οδηγώντας την στην πιο σύντομη αποπληρωμή των κρατικών κονδυλίων που έχουν διατεθεί στην αμερικανική εταιρεία", προσθέτει ο επικεφαλής της Fiat.

"Έχουμε ολοκληρώσει μία συμφωνία πλαίσιο» με τη Fiat, είχε ανακοινώσει πρωτύτερα ο εκπρόσωπος της Chrysler Σον Μόργκαν, τονίζοντας πως αυτό είναι «ένα επιπλέον βήμα για την τελική συμφωνία".

Ο Μπαράκ Ομπάμα έδωσε διαβεβαιώσεις ότι στόχος του είναι να μην αφήσει την αυτοκινητοβιομηχανία να καταρρεύσει. "Δεν μπορούμε, δεν πρέπει και δεν θα επιτρέψουμε απλώς να εξαφανιστεί η αυτοκινητοβιομηχανία μας . Όμως δεν μπορούμε να εξακολουθήσουμε να συγχωρούμε τις κακές αποφάσεις. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να εξαρτάται η επιβίωση της αυτοκινητοβιομηχανίας μας από την χωρίς τέλος ροή δολαρίων από τα χρήματα των φορολογουμένων", είπε ο Μπαράκ Ομπάμα.

Ο Αμερικανός πρόεδρος διαβεβαίωσε ότι η κυβέρνηση θα εξασφαλίσει τη ρευστότητα που χρειάζονται οι δύο εταιρίες μέχρι το περιθώριο που τους έχει δοθεί, αλλά πρόσθεσε ότι μένει ανοικτό το ενδεχόμενο να κηρυχθεί πτώχευση από μία, ή και από τις δύο εταιρίες, εφόσον δεν καταφέρουν να λάβουν μέτρα για την ανασυγκρότησή τους, σύμφωνα με το κεφάλαιο 11 της αμερικανικής νομοθεσίας για τις πτωχεύσεις.

Απορρίπτουν τα μέτρα αναδιάρθρωσης της General Motors και της Chrysler για τον Καναδά.

Η καναδική κυβέρνηση απέρριψε σήμερα τα μέτρα αναδιάρθρωσης που παρουσιάστηκαν από τις αυτοκινητοβιομηχανίες General Motors (GM) Chrysler για την εξασφάλιση βοήθειας, εκτιμώντας, όπως και η Ουάσινγκτον, ότι δεν θα εξασφαλίσουν μακροπρόθεσμα τη βιωσιμότητα της βιομηχανίας αυτής στον Καναδά.

Ο Καναδός υπουργός Βιομηχανίας, Τόνι Κλίμεντ, σε συνέντευξη τύπου δήλωσε: "Ακούσαμε σήμερα το πρωί τον πρόεδρο των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα να μας ανακοινώνει τις ανησυχίες του σχετικά με τα σχέδια αναδιάρθρωσης της General Motors και της Chrysler. Μοιραζόμαστε αυτές τις ανησυχίες".

"Τα σχέδια που παρουσιάστηκαν από την General Motors και την Chrysler στην κυβέρνηση του Καναδά δεν πηγαίνουν αρκετά μακριά για να εξασφαλίσουν την μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα των εταιρειών αυτών", δήλωσε. "Ως εκ τούτου δεν εγκρίναμε τα σχέδια αυτά", τόνισε. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει κυρίως να διασφαλίσουν ότι θα διατηρήσουν το 20% της βορειοαμερικανικής παραγωγής τους στον Καναδά, σημείωσε ο Κλίμεντ. Η General Motors απασχολεί 10.000 εργαζόμενους στον Καναδά και η Chrysler 9.400.

Πηγή: news.ert.gr

«Ζεσταίνουν» τις μηχανές τα συνδικάτα

31/3/2009

Η οικονομική κρίση και τα εργασιακά αναμένεται να βρεθούν στο επίκεντρο της επικαιρότητας και αυτήν την εβδομάδα.

Την Πέμπτη θα πραγματοποιηθεί η πρώτη 24ωρη απεργία της χρονιάς από την ΓΣΕΕ και την ΑΔΕΔΥ με αίτημα να μην πληρώσουν οι εργαζόμενοι την οικονομική κρίση.

Εν τω μεταξύ, την Τρίτη ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας θα έχει συνάντηση με την ΓΣΕΕ, η οποία θα τον ενημερώσει για την κατάσταση που διαμορφώνεται στα εργασιακά με την ελαστικοποίηση των μορφών εργασίας.

Συμμετοχή στην απεργία δήλωσαν και οι σιδηροδρομικοί, ενώ στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν οι εργαζόμενοι στα μπλε λεωφορεία το πρωί και το βράδυ.

Εν τω μεταξύ, κλειστός είναι ο δρόμος στο Σύνταγμα μπροστά στο υπουργείο Οικονομίας από εργαζομένους στην Κλωστοϋφαντουργία Λαναρά που βρίσκονται από τη Δευτέρα στο Σύνταγμα.

Πηγή: news.pathfinder.gr

Δημοσιονομικό Reloaded

31/3/2009

Την Τρίτη 24 Μαρτίου, ως ήταν αναμενόμενο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζήτησε από την Ελλάδα να λάβει νέα οικονομικά μέτρα μέχρι τις 24 Οκτωβρίου 2009 με στόχο: πρώτον, να μειωθεί το έλλειμμα του προϋπολογισμού κάτω από το όριο του 3% μέχρι το 2010, δεύτερον, να ισοσκελιστεί πλήρως μέχρι το 2013 και τρίτον να αποκλιμακωθεί σταδιακά το χρέος, έτσι ώστε μελλοντικά να προσεγγίσει το θεσμοθετημένο κοινοτικό όριο του 60%.

Στο σχετικό κείμενο-σύσταση που απέστειλε η Επιτροπή προς το Συμβούλιο Υπουργών Οικονομίας (Ecofin), ο αρμόδιος Επίτροπος κύριος Αλμούνια, όχι μόνο δεν έκανε αποδεκτές τις προβλέψεις του πολλάκις αναθεωρημένου Προγράμματος Σταθερότητας και Ανάπτυξης που κατέθεσε η ελληνική κυβέρνηση, επισήμανε κιόλας ότι για τη σημερινή κατάσταση δεν ευθύνεται η διεθνής κρίση, αλλά η οικονομική πολιτική των τελευταίων ετών. Κατ’ αυτόν τον τρόπο κατέρριψε το κυβερνητικό επιχείρημα ότι για όλα τα δημοσιονομικά προβλήματα της χώρας φταίει η κρίση. Στην Έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι η Ελλάδα απέκτησε ελλείμματα κατά το 2007 και το 2008, έτη κατά τα οποία η ανάπτυξη έτρεχε με ρυθμούς της τάξης του 4%.

Δυστυχώς για όλους η πολιτική της επανίδρυσης του κράτους δια της ήπιας προσαρμογής δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Η δημοσιονομική θέση της Ελλάδας σήμερα, σε σύγκριση με το 2004, έχει επιδεινωθεί θεαματικά, παρά το γεγονός ότι η ανάπτυξη όλα αυτά τα χρόνια διατηρήθηκε σε υψηλά επίπεδα (4%), το ΑΕΠ αναθεωρήθηκε προς το πάνω κατά 9 ποσοστιαίες μονάδες και η δημιουργική λογιστική, με εξαίρεση το έτος της απογραφής, συνεχίστηκε ακάθεκτη. Ως προς το τελευταίο αναφέρουμε χαρακτηριστικά ότι το σωρευτικό έλλειμμα ολόκληρης της πενταετίας (40δις) υπολείπεται του δημόσιου χρέους κατά 20 δις (61δις το πρόσθετο χρέος). Τι πάει να πει αυτό; Ότι 20 δις που φορτώθηκαν στο χρέος ουδέποτε καταγράφτηκαν στο έλλειμμα.

Η 5ετής επιτήρηση που επικρέμεται πάνω απ' το κεφάλι μας, αποδεικνύει πέραν πάσης αμφιβολίας τις τεράστιες ευθύνες που φέρει η Νέα Δημοκρατία στο δημοσιονομικό. Το να πιστεύει όμως κάποιος ότι η κατάσταση μπορεί να διορθωθεί αποκλειστικά διά της πολιτικής εναλλαγής στην εξουσία, ισούται με εναπόθεση της τύχης της εθνικής οικονομίας στη μεταφυσική. Όχι ότι τα προβλήματά μας στερούνται πολιτικής βάσης ή ότι μια εναλλαγή στην εξουσία δεν θα δημιουργήσει διαπραγματευτικό κεφάλαιο εκεί που το χρειαζόμαστε περισσότερο, στην ΕΕ.

Απλά πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι το ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟ πρόβλημα της Ελλάδος, το οποίο ξεκινάει από τη χαμένη δεκαετία του οικονομικού λαϊκισμού του '80, όταν το δημόσιο χρέος εκτινάχθηκε από το 25% στο 95% μέσα σε εννιά χρόνια, χωρίς ταυτόχρονη ενίσχυση της εθνικής παραγωγικής βάσης, αποτελεί πρωτίστως ένα διαρθρωτικό πρόβλημα.

Συνίσταται στο γεγονός ότι οι σημερινοί και μελλοντικοί πόροι δεν αρκούν να καλύψουν τις σημερινές θεσμοθετημένες και αναμενόμενες πληρωμές-ανάγκες σε βάθος χρόνου, καθιστώντας έτσι τη μακροπρόθεσμη δημοσιονομική θέση της χώρας μη βιώσιμη (unsustainable). Αυτό συμβαίνει, διότι έχουμε αναλάβει υποχρεώσεις οι οποίες ξεπερνούν κατά πολύ τις παραγωγικές μας δυνατότητες τώρα και στο μέλλον. Δυστυχώς έφτασε για μία ακόμη φορά η ώρα να πληρώσουμε τη λυπητερή.

Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι ο πολιτικός φορέας που θα κληθεί να διαχειριστεί το δημοσιονομικό ζήτημα θα πρέπει να λάβει μέτρα μόνιμου διαρθρωτικού χαρακτήρα, τα οποία δεν εξαντλούνται μόνο στην αύξηση των εσόδων του κράτους μέσω της φορολογίας, όπως προτείνει αυτή τη στιγμή η αξιωματική αντιπολίτευση, αλλά εκτείνονται σε μια σειρά από τομείς όπως:

α) η αύξηση της παραγωγικότητας του δημόσιου τομέα κατά 30% τουλάχιστον, δεδομένου ότι σήμερα βρίσκεται στον πάτο της ΕΕ-15,

β) η δραστική μακροχρόνια μείωση των λειτουργικών και καταναλωτικών δαπανών του κράτους που σήμερα αυξάνονται με ρυθμό 8% και η σταθεροποίηση του ρυθμού αύξησης των πρωτογενών δαπανών στο ύψος του πληθωρισμού,

γ) ο περιορισμός του αριθμού των δημόσιων υπάλληλων, που μαζί με τους συμβασιούχους, τους stage-αδες και τους μερικά απασχολούμενους προσεγγίζει το 1 εκ. όταν το σύνολο των εργαζόμενων σ' ολόκληρη την οικονομία είναι 4,7 εκ. Ο περιορισμός πρέπει να προέλθει μέσα από το πάγωμα των προσλήψεων πλην αυτών στους τομείς της παιδείας και της υγείας.

δ) η αναπροσαρμογή του μισθολογίου έτσι ώστε να πληρώνονται καλά οι υπάλληλοι πρώτης γραμμής και όχι οι κομματικοί των Υπουργείων, εκεί μάλιστα πρέπει να υπάρξουν και μειώσεις

ε) η αλλαγή του τρόπου κατανομής του δημόσιου χρήματος έτσι ώστε να χρηματοδοτούνται καλά οι τομείς που παράγουν υψηλή δημόσια και κοινωνική αξία και όχι οι συντεχνίες που έχουν πιάσει μονοπώλιο το αυτί του Υπουργού. Αυτό πρέπει να συνδυαστεί με την κατάρτιση i) τριετών υποχρεωτικών προϋπολογισμών και ii) συμβουλευτικών γενεακών προϋπολογισμών, δηλαδή προϋπολογισμών οι οποίοι θα μετράνε το δημοσιονομικό βάρος σε βάθος 20ετίας.

στ) η μεταρρύθμιση του ασφαλιστικού συστήματος έτσι ώστε να μπορεί να εκπληρώνει τις υποχρεώσεις προς όλους ανεξαιρέτως τους ασφαλισμένους, όχι οι ανόρεχτες μάχες οπισθοφυλακής για τα όρια ηλικίας των γυναικών στο δημόσιο στις οποίες επιδίδονται εκ του ασφαλούς όλα ανεξαιρέτως τα κόμματα.

η) η συγκράτηση των συνολικών δαπανών για φάρμακα και περίθαλψη που αυξάνονται ετησίως με ρυθμό της τάξης του 15% με 20%. Μόνο στον ΟΠΑΔ οι δαπάνες για φάρμακα και εξετάσεις δημοσίων υπαλλήλων αυξήθηκαν κατά 60% από το 2003 μέχρι το 2008.

Δυστυχώς, δε μιλάμε για εύκολες λύσεις. Αντιθέτως μιλάμε για επίπονες παρεμβάσεις που θα πλήξουν τους μεγαλοκαραρχαρίες αεριτζήδες επιχειρηματίες και προμηθευτές του δημοσίου, τους ευνοημένους νεόπλουτους του ιδιωτικού τομέα και τη δημοσιοϋπαλληλική αριστοκρατία. Τον σκληρό πυρήνα δηλαδή της ανώτερης εισοδηματικής τάξης (περί το 25%), που στη συντριπτική της πλειοψηφία παρασιτεί σε βάρος των σκληρά εργαζόμενων πολιτών.

Για την ώρα βέβαια, διαβάζουμε ότι η κυβέρνηση μαγειρεύει τη γνωστή συνταγή της μεταπολιτευτικής περιόδου: σαλαμοποίηση του προβλήματος και διαχωρισμός των εργαζόμενων σε νέους και παλιούς, όπου οι παλιοί διατηρούν άθικτο το μισθολογικό και ασφαλιστικό τους καθεστώς και οι νέοι πληρώνουν το μάρμαρο.

Οι νέοι της γενιάς των 700 ευρώ και οι εκτός εξουσιαστικών συστημάτων επισφαλείς εργαζόμενοι ΔΕΝ έχουν να χάσουν τίποτα από μία ειλικρινή και κοινωνικά δίκαιη προσπάθεια εξυγίανσης των δημόσιων οικονομικών. Αντιθέτως, εάν αυτή πετύχει, έχουν να κερδίσουν την απελευθέρωση σημαντικών δημόσιων πόρων για επενδύσεις σε βασικές υποδομές, συλλογικά αγαθά και πράσινα projects, καθώς και την ενίσχυση της κοινωνικής προστασίας που στην Ελλάδα περιορίζεται στο σύστημα συντάξεων. Για την ώρα όμως βλέπουμε δυστυχώς ότι προετοιμάζεται καταιγίδα ενάντια στη νέα γενιά. Δημοσιονομικό Reloaded λοιπόν. Δεν πρέπει να αποδεχτούμε το ρόλο της γενιάς Ιφιγένειας.

Πηγή: g700.blogspot.com

Παλαιότερες Αναρτήσεις

prev next

































.

Blog Archive