Τετάρτη, 21 Ιανουαρίου 2009

Για τη φουκαριάρα την παράταξη

ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, τέσσερις μήνες είναι πολύς και πυκνός χρόνος.

Κι όμως, τόσους χρειάστηκε ο Γιώργος Βουλγαράκης για να ζητήσει συγγνώμη από την παράταξη και τους ψηφοφόρους του για το δόγμα που λανσάρισε, σύμφωνα με το οποίο «το νόμιμο είναι και ηθικό». Ο πρώην υπουργός έδωσε μια συνέντευξη για δύο λόγους: για να διαμηνύσει ότι θα κατέλθει στην Α΄ Αθήνας και για να πείσει ότι «πήρε το μάθημά του».

Τι είπε; Πολλά κι ενδιαφέροντα. Πρώτον, ότι ήταν λάθος του η εξωφρενική συσχέτιση νόμιμου και ηθικού. Καλή η παραδοχή, οφείλει όμως να μάς εξηγήσει:

Γιατί άργησε τόσο να το καταλάβει; Και γιατί στην ίδια λογική κινήθηκε και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός στη ΔΕΘ;

Δεύτερον, ότι ο ίδιος δεν είχε καμία σχέση με το Βατοπέδι (!)

στο οποίο δεν έχει πάει ποτέ, αλλά ότι το ΠΑΣΟΚ τον έχει στοχοποιήσει, γι΄ αυτό και τον συμπεριέλαβε στην πρόταση για σύσταση Προανακριτικής. Ώστε δεν είχε σχέση με την υπόθεση και είναι θύμα. Γιατί τότε δεν πίεσε την παράταξή του να πάει στην Προανακριτική, να την υπερψηφίσει, ώστε να αποδειχθεί πανηγυρικά ότι ο ίδιος δεν αποχαρακτήρισε καμία έκταση στην Ουρανούπολη;

Τρίτον, ότι η σύζυγός του έπραξε τα πάντα καλά αλλά, αν δεν την έλεγαν Βουλγαράκη, δεν θα υφίστατο επιθέσεις.

Μα, δεν είναι αυτή η ουσία; Ότι, δηλαδή, η συμβολαιογράφος, σύζυγος ενός εν ενεργεία υπουργού και η οικογένειά της, είχαν πάρει «εργολαβικά» τις υποθέσεις με τα οικόπεδα της Μονής Βατοπεδίου;

Τέταρτον, ότι δεν παραιτήθηκε για το Βατοπέδι, αλλά για άλλους λόγους, τους οποίους δεν θεώρησε σκόπιμο να διευκρινίσει. Εδώ θα πρέπει να απαντήσει ο ίδιος ο Πρωθυπουργός: γιατί άραγε έγινε δεκτή η παραίτηση Βουλγαράκη, αν όχι για το σκάνδαλο της μονής; Και, πέμπτον και καλύτερο, ότι ο ίδιος παρήγαγε έργο στα υπουργεία από τα οποία πέρασε αλλά έκανε τη λάθος εκτίμηση να περάσει η αίσθηση στην κοινή γνώμη ότι έκανε life style επιλογές.

«Ναι, πήρα σκάφος πολυτελές.

Όχι για μένα... Για τη φουκαριάρα την παράταξη, για να πετάξει πάνω από τα κύματα...».

Πηγη: www.tanea.gr , www.inout.gr

Νόελ Γκάλαχερ: "Να πάει να... ο Βενγκέρ!"

Ο κιθαρίστας των Oasis, Νόελ Γκάλαχερ, γνωστός φίλος της Μάντσεστερ Σίτι και του ποδοσφαίρου γενικότερα, υπερασπίστηκε τη μεταγραφική πολιτική του αγγλικού συλλόγου μετά την έλευση των σεΐχηδων και μίλησε με βαριές κουβέντες για τον προπονητή της Άρσεναλ, Αρσέν Βενγκέρ, που την επικρίνει.

Ο 42χρονος Άγγλος μουσικός, έβαλε και αυτός ένα λεκτικό λιθαράκι στην πολυσυζητημένη μεταγραφή του Κακά στη Σίτι έναντι 100 εκατομμυρίων ευρώ.

"Φαίνεται πως οι σεΐχηδες άρχιζουν να ξοδεύουν τα χρήματα που έχουν υποσχεθεί για την ομάδα. Ο Ρομπίνιο μάλλον ήταν μόνο η αρχή. Ακούγονται τεράστια χρηματικά ποσά, παράλογα είπαν μερικοί".

"Να τα δώσουν και να έρθουν μεγάλοι παίκτες στην ομάδα. Να πάει να... η 'ηθική' μερικών. Να πάει να... ο Βενγκέρ και οι κοινωνικόηθικές βλακείες του", έγραψε ο Γκάλαχερ στο προσωπικό του blog.

Τέλος, ο κιθαρίστας των Oasis δεν παρέλειψε να επιτεθεί και στον προπονητή της Γιουνάιτεντ, σερ Αλεξ Φέργκιουσον: "Κάποιοι λένε ότι η ομάδα έχει χάσει την ταυτοτητά της. Ποια ταυτότητα; Αφου τα τελευταία τριάντα χρόνια δεν έχουμε πετύχει κάτι και δεν έχουμε καμία ιδιαίτερη ποδοσφαιρική ταυτότητα. Μπορεί ο Φέργκιουσον να επικρίνει τα 100 εκατομμύρια ευρώ που θα δώσαμε για τον Κακά αλλά η σοκαρισμένη από αυτά που κάνει η Σίτι φάτσα του στη συνέντευξη Τύπου άξιζε πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ", κατέληξε ο διάσημος μουσικός.
Πλέον είναι φανερό πως τα τεράστια ποσά που είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν οι βαθύπλουτοι ιδιοκτήτες των "πολιτών" απασχολούν και ανθρώπους εκτός ποδοσφαίρου.

Πηγή: www.cosmo.gr

Ο μυστικός δείπνος των δημοσκόπων

Συγκεντρώθηκαν για να ανταλλάξουν τις τελευταίες τους πληροφορίες. Φίλοι, ενίοτε συνεργάτες, πάντως συνομιλητές, τα αφεντικά τριών εταιρειών δημοσκοπήσεων, τα είπαν και «ελάλησαν» την Τρίτη το βράδυ σε στέκι, κάπου στα μέσο-νότια προάστια.

Το γεύμα ήταν πλούσιο αλλά διαιτητικό... με την έννοια ότι μία μεγάλη συναγρίδα ψητή στη σχάρα αποτελεί το ιδανικό συνοδευτικό για μία καλή κουβέντα. Το στέκι γνωστό αλλά λιτό, το τραπεζομάντηλο λευκό και αντί οίνου έρρευσε το τσίπουρο. Όλες αυτές οι λεπτομέρειες δεν αφορούν στο κύριο πιάτο, δηλαδή την πολιτική. Απλά αναφέρονται, προκειμένου να διασφαλιστεί η αξιοπιστία της πληροφορίας. Το ραντεβού ήταν βεβαίως μυστικό, η συζήτηση προσωπική, η παρουσία των προσώπων ινκόγκνιτο, αλλά ο «δαίμων» ήταν και αυτός εκεί παρών, ως ωτακουστής.

Ήταν φυσικό, μετά από τα πολιτικά κουτσομπολιά και μία «αγοραία» ανασκόπηση του πολιτικού παρασκηνίου, με τη γνωστή πολιτική αργκώ που εισάγει το στοιχείο της οικειότητας στη συζήτηση, να εισέλθουν στο «ψητό»… τουτέστιν τις δημοσκοπήσεις. Το ζήτημα δεν ήταν ούτε για εκείνους, ούτε για τον ωτακουστή, να αντιπαρατεθούν, περιχαρακωμένοι στις αναλύσεις τους. Άλλωστε, δεν ήταν αυτό το ζητούμενο. Η συζήτηση αφορούσε στα σημεία εκείνα που και οι τρεις συμφωνούν.

Μη Αναστρέψιμη

Οι δύο από τους τρεις δημοσκόπους κυριαρχούσαν στην κουβέντα ίσως και λόγω χαρακτήρα. Ο ένας δημοσιεύει τα ευρήματά του στη ναυαρχίδα κεντροδεξιού συγκροτήματος. Ο δεύτερος τα δημοσιοποιεί σε φύλλο κεντροαριστερού, κατά την κοινή πολιτική αντίληψη, συγκροτήματος, αν και ο εκδότης του φύλλου πολύ απέχει από τα να χαρακτηρίζεται πλέον ως «κεντροαριστερών αντιλήψεων».

Και οι δύο έχουν διαφοροποιηθεί από τη μεγάλη οικογένεια των δημοσκόπων και χαρακτηρίζονται τόσο από τη Χαριλάου Τρικούπη όσο και από τη Ρηγίλλης, ως «αξιόπιστοι».

Οι συνομιλητές κατέληξαν σε μία σειρά από συμπεράσματα. Το πρώτο και κύριο αφορά στη μη αναστρεψιμότητα της διαφοράς μεταξύ ΠΑΣΟΚ και Νέας Δημοκρατίας. Αυτό το στοιχείο έχει τη σημασία του γιατί αποτελεί, κατά το πολιτικό ρεπορτάζ, τη Λυδία λίθο, από την οποία εξαρτάται η απόφαση του Μαξίμου για το πότε θα διεξαχθούν οι εκλογές.

Το δεύτερο συμπέρασμα που έχει άμεση σχέση με το πρώτο, αφορά στη ροή ψηφοφόρων από τη Νέα Δημοκρατία προς το ΠΑΣΟΚ.

Ο συνεργάτης του κεντροαριστερού φύλλου με το δείγμα που διαθέτει πανελλαδικά, υπολόγισε τον όγκο διαρροής ψηφοφόρων της ΝΔ προς το ΠΑΣΟΚ στο 8%.Ο δημοσκόπος που συνεργάζεται με την κεντροδεξιά ναυαρχίδα, υπολογίζει, πάντα με το πληθυσμιακό δείγμα που αυτός χρησιμοποιεί, στο 10%.

Η ροή είναι εξαιρετικά μεγάλη και δημοσκοπικά είναι αρκετή, για να διατηρήσει και να επαυξήσει τη διαφορά μεταξύ των δύο κομμάτων. Συμπέρασμα. Η λαϊκή βάση έχει αποφασίσει το τι θα ψηφίσει. Δεν έχει αποφασίσει αν της αρέσει η επιλογή αυτή. Εκεί «παίζει» η αυτοδυναμία και από αυτήν τη στάση εξαρτάται ο αριθμός των κομμάτων που θα εισέλθουν τελικά στη Βουλή.

Η συζήτηση, βεβαίως, προχώρησε και στα ενδότερα των έσω. Αποτελεί προϊόν κοινής αποδοχής και των τριών δημοσκόπων πως ο σημερινός ένοικος του Μαξίμου δε φαίνεται διατεθειμένος να το παλέψει. Αντιθέτως, αποτελεί κοινή πεποίθηση πως το κόμμα οδεύει ολοταχώς προς τα χέρια της Ντόρας και αυτό προκύπτει και από τις εσωτερικές διεργασίες, αλλά και από δημοσκοπικά ευρήματα. «Ο Καραμανλής δείχνει να έχει χάσει την εμπιστοσύνη του στους συνεργάτες του, θεωρεί ότι τον εξέθεσαν οι δικοί του άνθρωποι και δεν πιστεύει πως θα υπερβεί τον αντίθετο κυματισμό. Είναι πλέον κλεισμένος στη Ραφήνα». Αυτό είναι το συμπέρασμα της κουβέντας που διανθίζεται με μία σειρά από διαπιστώσεις και γεγονότα που αφορούν σε πρόσωπα και πράγματα στο Μαξίμου και την κυβέρνηση, που δεν είναι της ώρας να αναφερθούν.

Το τελευταίο συμπέρασμα αφορά στο αντίπαλο δέος. Τη Χαριλάου Τρικούπη. Κοινή ήταν η διαπίστωση πως η Αξιωματική Αντιπολίτευση αρκείται στη συγκομιδή της απογοήτευσης και δεν παράγει το ελάχιστο της πολιτικής που χρειάζεται, για να κεφαλαιοποιήσει την οργή του κόσμου σε πολιτική υπεραξία. Αυτήν την πολιτική της οκνηρία ή ανεπάρκεια θα την πληρώσει στο ακέραιο η Χαριλάου Τρικούπη με δύο τρόπους. Είτε αποτυγχάνοντας να διασφαλίσει την αυτοδυναμία, είτε καταρρέοντας ως κυβέρνηση με την πρώτη μείζονα κρίση.

Η συναγρίδα καταβροχθίστηκε στο ακέραιο και τα καραφάκια συμπλήρωσαν μία ικανοποιητική μικροπυραμίδα στο κέντρο της τράπεζας του «μυστικού δείπνου». Ο ωτακουστής παρέμεινε βουβός, αφήνοντας τους συνδαιτυμόνες να εγκαταλείψουν τον «τόπο του εγκλήματος», πριν συγκεντρώσει τις χαρτοπετσέτες με τις διάσπαρτες σημειώσεις του.

Πηγή: www.zougla.gr

Το καλοκαίρι οι νέοι Placebo

Τρία χρόνια μετά το τελευταίο τους album, οι Placebo επιστρέφουν στο προσκήνιο καθώς ολοκληρώνουν τη νέα τους δουλειά και το καλοκαίρι αναμένεται να μας την παρουσιάσουν.

Παραγωγός του δίσκου θα είναι ο David Bottrill (Muse, Tool, Deus) ενώ θα γνωρίσουμε και το νέο drummer της μπάντας, Steve Forrest o οποίος αντικατέστησε τον Steve Hewitt. Επίσης οι Placebo βρίσκονται σε νέα δισκογραφική καθώς έχουν υπογράψει στην PIAS που εδρεύει στις Βρυξέλλες.

Ο frontman της μπάντας τόνισε σχετικά, «Μας κολακεύει το γεγονός πως πολλές δισκογραφικές ήθελαν να συνεργαστούν μαζί μας. Ειδικά από την στιγμή που ήμαστε στον χώρο τόσο μεγάλο διάστημα. Όπως πιστεύουμε πως βρήκαμε τον καλύτερο συνεργάτη για την Ευρώπη. Σε αυτούς τους καιρούς που τα πάντα συνεχώς αλλάζουν μπορούμε να συνεχίσουμε την τρελή μας περιπέτεια και να φτάσουμε σε ακόμα πιο ψηλά σκαλοπάτια με το νέο μας δίσκο».

Αυτός λοιπόν θα είναι ο 6ος δίσκος των Placebo, ένα από τα πλέον αγαπημένα συγκροτήματα του ελληνικού κοινού, το οποίο μάλιστα είχε την ευκαιρία να το απολαύσει αρκετές φορές σε συναυλίες και πιθανολογώ πως σύντομα θα έχουν άλλη μία.

Πηγη: www.inout.gr

Oscars: Προβλέψεις Για Τις Υποψηφιότητες!

Ποιος να το φανταζόταν πριν από λίγα χρόνια ότι οι ταινίες των 'εναλλακτικών' (τουλάχιστον για τα γούστα της Ακαδημίας), David Fincher («Se7en», «Fight Club») και Danny Boyle («Trainspotting») θα κονταροχτυπιόνταν για το Oscar Καλύτερης Ταινίας ή ότι το 'μαύρο πρόβατο' της κινηματογραφικής βιομηχανίας Mickey Rourke και η γλυκανάλατη πριγκίπισσα του Hollywood Anne Hathaway θα βρίσκονταν υποψήφιοι για Oscar. Λίγο πριν την ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων στις 22 Ιανουαρίου, ας δούμε ποια είναι τα φετινά φαβορί.

Και όμως φέτος είναι η χρονιά των καινοτομιών. Μια ταινία βασισμένη σε κόμικ («The Dark Knight») και μια ταινία κινουμένων σχεδίων («Wall-E») 'απειλούν' να βρεθούν στην 5άδα καλύτερης ταινίας, ενώ η Kate Winslet είναι πιθανόν να φύγει από τη βραδιά της απονομής με 2 βραβεία. Η Meryl Streep συνεχίζει να σπάει τα κοντέρ διεκδικώντας την 15η της υποψηφιότητά της, ενώ το πιο αναγνωρίσιμο ζευγάρι της υφηλίου Brad Pitt/Angelina Jolie διεκδικεί από μια υποψηφιότητα για τον καθένα. Και φυσικά όλοι περιμένουν να δουν τον νικητή του Oscar Β' Ανδρικού Ρόλου να... μην ανεβαίνει στη σκηνή για να παραλάβει το βραβείο του, αφού ο Joker έμελλε να είναι και ο τελευταίος (ολοκληρωμένος) ρόλος του Heath Ledger.

Τις περισσότερες υποψηφιότητες αναμένεται να συγκεντρώσουν το γραμμένο και ραμμένο στα μέτρα της Ακαδημίας «The Curious Case of Benjamin Button» και η 5η έξοδος του Batman στις σκοτεινές αίθουσες με το «The Dark Knight». Το απόλυτο outsider για τα Οσκαρικά δεδομένα «Slumdog Millionaire» και η βιογραφία του πρώτου αμερικάνου ομοφυλόφιλου πολιτικού «Milk» θα ακολουθήσουν. Δύο ταινίες βασισμένες σε βραβευμένα με Pulitzer και Tony θεατρικά έργα , το «Frost/Nixon» και το «Doubt», αναμένεται να τα πάνε καλά και να συγκεντρώσουν από 4-5 υποψηφιότητες.

Το «Wall-E» έχει αρκετές πιθανότητες να προταθεί στην κατηγορία Καλύτερης Ταινίας, κάτι που έχει καταφέρει το «The Beauty and the Beast» το 1991, τότε όμως δεν υπήρχε η κατηγορία Καλύτερης Ταινίας Κινουμένων Σχεδίων, στην οποία ίσως το «Wall-E» αρκεστεί φέτος. Δύο ταινίες που όλοι πέρυσι προέβλεπαν ότι θα σαρώσουν τα Όσκαρ το «Revolutionary Road» και το «The Reader» φαίνεται ότι δεν θα ξεπεράσουν τις 4 υποψηφιότητες το καθένα, ενώ άλλη μια ταινία που ερχόταν με τυμπανοκρουσίες στην τελική βραδιά, το «Australia» θα αρκεστεί σε 1-2 τεχνικές υποψηφιότητες.

Πηγή: www.cinemanews.gr

Παλαιότερες Αναρτήσεις

prev next

































.

Blog Archive